Tuesday, May 24, 2011

Video | Pelakon Fazura Bertudung | Kitab Cinta Promot

       Salam kawan-kawan , wow comelnye si Fazura bertudung dalam cerita Kitab Cinta . Terharu tengok pt dibawah :-



   drama ni akan bermula pada 1 Jun 2011 ni di Al-Hijrah , Astro . wow , sangat cantik la ni . Kalau lah Fazura terus bertudung lagi lawa kan dari free hair .hehehe , cair terus aku tengok . bahahaha :p ayuh nanti sama-sama kita tengok drama ini ya :D





 nampak rambut , tak cantik sangat . tengok video diatas , bertudung penuh . cantik sangat :D


Sumber : BeautifulNara


tags: fazura bertudung, gambar tudung fazura, melayu tudung, fazura tudung, fazura, kitab cinta, video fazura bertudung, video tudung, video promo filem kitab cinta, fazura bertudung video .

6 comments:

Peqaxlol ;DD on May 24, 2011 at 1:40 PM said...

aah cantik cantik...... kalau free hair tak cantik...

Abdul Farique on May 24, 2011 at 1:49 PM said...

@Peqaxlol ;DD: tu la , nampak sopan kan ? :D camni baru la saya teringin nak masuk minang :p

Solihin Zubir on May 24, 2011 at 1:54 PM said...

harrr... bukannya x cun kalau pkai tudung...
kan bagus kalau kekalkan imej tu kt luar..

Abdul Farique on May 24, 2011 at 2:01 PM said...

@Solihin Zubir: tu la bro . terus aku berkenan tengok :p

Mss Ieza on May 24, 2011 at 3:54 PM said...

cantek btdung :)

Mss Ieza on May 24, 2011 at 3:57 PM said...

cantek kai tdung ^^

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!