Monday, May 23, 2011

Apa Kata Mereka Mengenai Design Header Dari Abdulfarique.com ?

       Salam kawan-kawan , setelah selesainya upacara Pembukaan Freebies Header 3D dari Designers AbdulFarique.com , maka aku telah pun menyiapkan kertas kerja yang dimulakan berperingkat . Sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih kepada 4 bloggers yang setia terus menggunakan header buatan tangan aku iaitu :-

1) SitiSafiyyah
2) Cegu Na Merapu
3) ZamNetwork
4) Gadis Kacak's


    Preview blog pertama aku adalah blog saudara Hafiz Hafizol .Serius dia ni gedik's sikit . Punya lah takut dan resah bila aku meminta emel dan pass blog untuk aku setupkan header di blog beliau . Ape ingat aku ni jahat ke ? bahahaha . Lantak engkau la hafiz , asalkan kau happy sudah . Ini adalah header blog beliau yang berjaya aku ciptakan .



Genre header : Simple Duration doing time : 19 Minit .

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpVXCTqUza-YS8KD4pswirFQSVg_A0C5RvJnNEQsNubuzJVkMqwUowxLxbmut1SYNSgepGc1chyphenhyphenYg4RF4AeTKlPcuPkjfrqAxxYhwm048UZCBqZrwwXS0PC3JeQd4oKXUxXzyDMjBBDMU/s1600/hh.png 





    Preview aku yang kedua adalah blog PearlJade .Bagus nye akak ni , aku suka orang yang tak banyak cerewet sangat sebabnye aku ni bagi free je lau berbayar kot la sanggup jugak aku abiskan bandwitdh aku semata-semata untuk pembeli tu . Ye kan ? bagus bagus bagus bagus . Hehe .


   Genre : Garden Duration doing time : 32 Minit  

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBxQSBopqnL8p1ojjPDv8wj3z3A-K74C2gwg_lABU_bxf-HviJ076B3AAHoQLeuYL9-vWqG1IRh1pVd_H9_zPLiw1043jwXUckhYJ1sgKqWwk5KRf-b1tst8EWz83ql3eOUj7Sn16Yng/s1600/pearljade.png


   Bila tengok header kak pearl jade ni teringat header seorang blogger tu . Huhu , rindu rindu rindu rindu . :p


  Klik ke gambar header mereka untuk membaca kata-kata mereka mengenai design header dari aku . Tapi aku bengang ada ke patut akak Pearl Jade tu cakap aku ni comel ???! aku ni macho ja . :p . Aku harap lepas ni ada la sedikit income dari header ni . Tiap-tiap hari nak bagi free je . korang tak nak support produk aku ke ? =='' . Sedih tau T__________T .

   Hehe , apa apa pun aku harap diorang happy la dengan design yang aku buatkan . Ok la , take my time jap . Rest rest rest rest . hehe . Assalam . 



14 comments:

Siti Safiyyah on May 23, 2011 at 11:30 PM said...

eh eh yg kaler pink tu cam CG punye.. takpon cam fyka.. sebab ade kaler2 pink kan? ke bukan? haha.

Dzu Aamal on May 23, 2011 at 11:31 PM said...

comel! :D sy tk setia :D sebab sy suka tukar2 :D wakaka!

admin on May 23, 2011 at 11:36 PM said...

@Siti Safiyyah: macam CG , tepat sekali . huhuhu . sedih sedih sedih sedih :(

admin on May 23, 2011 at 11:36 PM said...

@Cik Ladies: CL lagi comel :malu . wakakakaaka :D

Mss Ieza on May 23, 2011 at 11:57 PM said...

cantek :angguk

Elly Jade on May 24, 2011 at 12:00 AM said...

hahahahhaha...ko memang comel pun AF..haha
skrg da kenal kn pink purple..hehe
seriusly dik...akk teringin sgt nk ade 3D header..miahaha..
wooooooooooooooo..pttla laju je die dpt idea nk design header akk.inspired by cik CG rupanya..eh sape CG.sori...t akk stalk kamu..hehe

tgok...akk x hbis lgi nk komen header yg kamu buat ni...sbb akk terlampau suka dikkkkk
peewiiittttt...trrimaaaa

Unknown on May 24, 2011 at 12:59 AM said...

he2 lawa2. dah lama tunggu dah. tapi ntah bila ar AF nak watkan tuk BMJ agaknya?

Hafiz Hafizol on May 24, 2011 at 2:05 AM said...

Aik... tak pasan nie.. Kih3.. Tens weyh.. haha..ko org ke berapa puluh tah cakap aku gedik.. okbai.. muahahahahaha

admin on May 24, 2011 at 3:15 AM said...

@Mss Ieza: :angguk :angguk :geleng :geleng . hehehe

admin on May 24, 2011 at 3:17 AM said...

@pearl jade: hehehehe , thanks kerana sudi komen di blog picisan saye , CG tu kawan seblogger saye .. dia dah pergi ke UiTM tak salah saye .. rindu die T____T

admin on May 24, 2011 at 3:17 AM said...

@Blogger Melayu Jawa: dah tunggu lama dah ?? header blog BMJ ? af tak berani buat .. takut buruk :(

admin on May 24, 2011 at 3:18 AM said...

@hafiz hafizol: teruknye kau mengedik bai . hahahahaha , thanks sudi komen :D

iffahzinnirah on May 24, 2011 at 2:49 PM said...

wahh.smart2^^ ajar lah sikit.xpenah buat header sndiri =.=''

admin on May 24, 2011 at 6:58 PM said...

@iffahzinnirah: alahai ciannye .. takpe la sy takde toturial wat header .. huhu :(

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!