Wednesday, May 25, 2011

Segmen Andai Aku Diberikan Peluang Bersama Abdul Farique

    

   Salam kawan-kawan , aku harap ada geng geng sporting yang sudi join segmen ni. Ok straight to the point , segmen ni senang je dimana korang semua perlu mengikut syarat-syarat bawah ni :-

1. Buat satu entry bertajuk Segmen Andai Aku Diberikan Peluang Bersama Abdul Farique..

2. Amik banner diatas dan letakkan di entry segmen tadi..

3. Ceritakanlah apa saja mengenai tajuk Andai Aku Diberikan Peluang ni .. tak kisah la peluang apa pun asalkan jadikan satu cerita yang menarik , tertarik dan terbaik .

4. Tag 1 Orang kawan ... sorang je tak perlu kawan-kawan.. pastikan kawan korang tahu beliau di tag .

5. Setelah siap post kan link entry kat sini yea ..

  Daa.. senang je . Harap korang sudi join la sebab ini first time aku tergerak hati nak buat segmen. Contoh ayat entry kalau korang tak faham ..

 '' Pada lembut bayu angin yang menghembus ke wajah mu, resah layu ku melihat tanah ini. Andai Aku diberikan peluang, takkan ku sia-sia kan kamu lagi. Sang purnama menjadi saksi kata-kata hati aku ini, pulanglah peah. Ku rindukan gelak tawa mu yang berkurun lama tidak ku terdengaran lagi . Andai Aku Diberikan peluang, takkan aku memasak meggi kari itu lagi. Oleh kerana bahana meggi kari tadi, kau akhirnya berlari ke tandas dan sudah 3 jam tak keluar-keluar lagi. Pulanglah peah,'' ..


  haa.. ayat atas ni contoh je . Terpulanglah cerita tu berlaku dari persepsi masa dan keadaan sebagaimana sekalipun.. oke sebagai reward , aku akan memilih 3 orang yang paling terbaik dan hangat. Aku akan memberikan reward seperti berikut :-

1. Iklan 125x125 Premium selama 3 bulan (banner sendiri) + Review blog oleh AF .

2. Iklan 125x125 Premium selama 2 bulan (banner sendiri) + Promote 2 entry beliau di 2 entry terbaru AF .

3. Iklan 125x125 Premium selama 1 bulan (banner sendiri) .


  InsyaAllah, AF akan cuba sumbangkan traffik melalui iklan banner korang kat blog AF . So.. kalau ada yang rasa nak join tu, join la . Lagi bagus kalau ramai-ramai. :D . tarikh tamat segmen ni pukul 11 malam , 25 Mei 2011 . Jom jom sekali ada masa .


  OOPSS ! TUNGGU ! Kepada mana-mana bloggers yang berjaya mengumpul refferal sebanyak 100 refferal dari blog beliau, AF akan bagi hadiah kejutan . FREE 1 3D HEADER untuk 1 pemenang, refferal lebih jauh jangkaan akan dipilih mengikut refferal yang tertinggi :D
Jom, af akan check di nuffnang dan info kat blog AF japg malam. Ayuh Ayuh ramaikan, promote kan :D

6 comments:

Elly Jade on May 25, 2011 at 8:33 AM said...

wuuuwuuu..sangat best tajuk die!!!
jap akk nk crik idea...da lame x menulis ni.hehe

ingatkan andai aku berpeluang bersama dengan abdul farique..mcm nk spend masa bersama dgan AF ke ape ke..hehe

admin on May 25, 2011 at 12:34 PM said...

@pearl jade: hehehehe , hope akak join n sudi promot :p

Elly Jade on May 25, 2011 at 2:40 PM said...

extend hari boleh?
hehe

Alya Haduri on May 25, 2011 at 3:32 PM said...

insyallah nnty join okeh :D

admin on May 25, 2011 at 5:41 PM said...

@pearl jade: rasanya takde orang nak join da ni.. :D

admin on May 25, 2011 at 5:41 PM said...

@alyaclumsy: tamat pukul 11 japg je :D

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!