Friday, May 27, 2011

Harap Syafik Coklat Boleh Sign In Blog..

   Salam kawan-kawan , sape kenal blog Syafik coklat ? kalau tak kenal boleh klik SINI .Anyway kesian tengok dia dah tak tentu arah. Kenapa tak tentu arah ? beliau mengalami masalah dimana beliau tak dapat nak sign in disebabkan masalah lupa emel dan lupa password dan lupa sebagainya ( nasib baik tak lupa nama ) .




  Terdetik rasa prihatin sebab dia sanggup wat blog baru semata-mata nak terus berblogging. Wow itu aku respek dan confirm tergerak rasa nak bantu. Aku dah berjaya berjaya kaji selidik password dan email dia sehingga ke email yahoo , Masalah ye sekarang aku boleh sign in blog dia tapi dia tak boleh cuba blog dia tu . Ades, pelik la . Apa apa pun cuba clear semua History dan Cookies browser dulu. Mungkin berhasil. Nak masuk dashboard tu memang lambat nak mampus beb .








   

   Ini bukti-bukti aku dah berjaya selongkar blog dia, dia berjaya aktif dan access balik tapi dia tak boleh2 dia. heran aku... Emel pun aku selongkar.


      Dan akhirnya bro Syafik dah boleh sign in blog beliau . Alhamdulillah. :D




   Selamat berblogging kembali Syafik Coklat :D ( followers 700 lebih ) wow patutlah sayang blog ni . Jom korang terjah blog dia :) Syafik Coklat

2 comments:

Unknown on May 27, 2011 at 10:13 PM said...

ha3..thats y pentingnya back up e-mail & password. len kali catat ar email & password kat ms excel or ms word or kat buku ker.

Anonymous said...

Do you acquire a pet? I absolutely bothered when this article comes to my attention. To a great extent compelling:
[url=http://crockheat.com/discover-the-difference-in-between-providing-little-as-well-as-common-size-pet-dogs/]How to be firm you are giving at worst the finest for your cats?[/url]

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!