Tuesday, May 24, 2011

Terima Kasih Gengblogger.com dan Pengunjung

    Salam kawan-kawan . Sekali lagi aku ingin berterima kasih kepada Gengblogger kerana acap kali telah mempopularkan entry-entry terbaru aku di ruangan Popular Hari ini . Hari ini tarikh ini pula sekali lagi aku berjaya menduduki ranking top 10 di ruangan Popular Hari ini di laman web ping terkenal , gengblogger.com .


No. 6 ? ok la tu . ==''

   Wow aku duduk bersama sama bloggers terkenal di gengblogger.com seperti mrkodet.com , mohamadfaiz.com , faizalfredley.com , solihinzubir.com . Wow , terima kasih kerana semua pengunjung blog aku yang sudi membelek-belek dan membaca setiap artikel di blog aku . respek respek respek respek , korang ^_^ .


  Diantara sejarah rekod popular penulisan aku di gengblogger.com adalah :-








   Apa-apa pun ingin aku katakan dan luahkan , aku sayang pengunjung ke blog aku dan aku sayang blog ni sebab dah banyak ketemukan aku dengan dunia IT . Assalam :D




4 comments:

cik azeya on May 24, 2011 at 4:00 AM said...

nak jadi camtu gak. tapi tak reti.. -_-

Siti Safiyyah on May 24, 2011 at 10:04 AM said...

tahniah AF! =) ss tak penah dapat kat popular hari ini tu.. dahlah jarang dah ping sane. huhu

admin on May 24, 2011 at 11:42 AM said...

@cik azeya: huhuhu . af dah lama join gb . dah 9 bulan .. :p

admin on May 24, 2011 at 11:43 AM said...

@Siti Safiyyah: ss , kena rajin promot2 la :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!