Saturday, May 28, 2011

Keputusan Live Perlawanan Pelita Jaya vs PSPS Pekan Baru | Safee Sali

    Perlawanan di antara Pelita Jaya menentang PSPS Pekan Baru akan bermula pada malam ini pada 28 Mei 2011 . Adakah Safee Sali berjersi 55 akan bermain malam ini untuk pasukan Pelita Jaya ? Adakah Safee Sali akan menjaringkan gol buat Pasukan Pelita Jaya lagi ? Apakah Keputusan perlawanan ini ? Sama-sama kita saksikan pada malam ini ya.

 

   Semoga Safee Sali terus sukses dan berjaya untuk perlawanan ini. Kerana Safee Sali , kebanyakan orang Malaysia penyokong Pelita Jaya. Nampak tak? Safee Sali menjadi tali persaudaraan juga :D Ok info untuk perlawanan malam ini:-





Keputusan Perlawanan Pelita Jaya VS PSPS Pekan Baru : SyafiqOrangMelaka ( *keputusan ada diletakkan selepas perlawanan tamat)


Tengok Live Perlawanan pelita Jaya VS PSPS Pekan Baru : MivoTV Indonesian , kemudian pilih channel ANTV ( *Untuk yang memiliki kelajuan Mbps sahaja)


Result : PSPS 1 - Pelita Jaya FC 0.


  Safee sali , semoga ada jaringan gol dari anda dan aku harap semoga Safee sali terus sukses :D




tags: Safee sali, safee sali 55, safee sali pelita jaya, perlawanan pelita jaya 28 mei 2011, keputusan perlawanan pelita jaya vs psps pekan baru, live perlawanan pelita jaya 28 mei 2011, live perlawanan pelita jaya vs psps pekan baru 28 mei 2011, perlawanan safee sali pelita jaya.

1 comments:

Budak Botak on May 29, 2011 at 12:28 AM said...

He3, sama2 kita tunggu...

Entry terbaru -> Momir Bojic Mencipta Kereta Volkswagen Beetle Daripada Kayu... (",)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!