Saturday, May 7, 2011

Keputusan Undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6

      

   Salam kawan-kawan , ini adalah keputusan Undian maharaja Lawak Minggu Ke 6 . Pada waktu ini Keputusan Undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6 adalah seperti berikut :-


 
JOZAN
JOZAN
24%
NABIL
NABIL
20%
SEPAH
SEPAH
19%
JAMBU
JAMBU
18%
BALAS
BALAS
8%
MAN
MAN
8%
AMIR
AMIR
4%


   Tapi anda jangan risau kerana undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6 akan berubah-ubah pada keesokan harinya :) Tetapi ada sedikit perubahan dimana perserta sendiri yang memilih peserta lain untuk disingkir . Maka contohnya , Man memilih Amir untuk disingkir , tetapi jika Amir menduduki tempat pertama bermakna Amir tak dapat disingkir tetapi Man yang akan disingkirkan . Peserta yang banyak buat undian akan tersingkir . Tapi aku tak berapa faham sangat lah . Just buat buat faham je . hehe . Thanks .

Tunggu esok untuk perubahan Keputusan undian oke :) 

10 comments:

syafiqsulaiman on May 7, 2011 at 1:33 AM said...

amir selamat lagi minggu ni..
mungkin minggu depan

sha on May 7, 2011 at 2:03 AM said...

ooo, mcm tu.. suka sape?

Abdul Farique on May 7, 2011 at 2:04 AM said...

@syafiqsulaiman: yaa , mungkin minggu depan akan keluar . hhuhu , thank syafiq coz sudi singgah :)

hans on May 7, 2011 at 2:32 AM said...

dia nak buat ala2 survivor

FaKArePa!n on May 7, 2011 at 3:31 AM said...

rangking paling atas dalam google neh.. susah nak lawan SEO.. heheh

Solihin Zubir on May 8, 2011 at 12:50 AM said...

tak menentu kan kedudukan diorg...
tgok besok, kjap je tukar balik.. heheh..

Abdul Farique on May 8, 2011 at 5:36 AM said...

@hans: huhuhu , dah pelik2 da :p

Abdul Farique on May 8, 2011 at 5:36 AM said...

@FaKArePa!n: yeke .. hehe , baru je tahu tu :p

Abdul Farique on May 8, 2011 at 5:37 AM said...

@Solihin Zubir: tu la . kejap ubah kejap naik kejap turun .

Abdul Farique on May 8, 2011 at 5:37 AM said...

@sha: Jozan dan Balas :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!