Monday, May 30, 2011

Maaf , Aku Tak Dapat Jadi Seperti Dulu

    Salam kawan-kawan , sekali lagi aku terpaksa tinggalkan blog untuk sementara dan pastinya blog ini akan tak ber-update mungkin . Aku hanya dapat update kiranya aku pergi ke Cyber Cafe sahaja. Huhu , Sedih bangat. Apa nak kata, terima je la laptop dah rosak. Banyak Header yang tertangguh dan aku tak dapat lagi tolong bloggers .

 


   Streamyx pula tunggu masa nak kena potong. Laptop dah rosak kan ? so biarlah. Lemas nak fikir. Semak otak dah. Lagipun 3 haribulan 6 2011 ni berangkat ke Gemencheh Negeri Sembilan. Pergi lepak kampung pula. Tenangkan otak yang dah berabut ni. Oke la, buat sesiapa yang masih sayang dan berkena mengena dengan aku, aku harap korang sudi lagi menunggu kedatangan ku semula.



  Ades ayat gila pasrah. Terus terang cakap, aku akan rindukan BCR Chat Room dan pastinya aku akan rindukan kekasih sejati aku ni , abdulfarique.com :( . Takpe la , nak buat camne. Berat lagi bahu memikul ni. Buat yang beriklan dengan aku, jangan risau tetap dibayar walaupun bagaimana sekali pun . Itu semestinya :) , asalkan ingatkan aku kat facebook aku ke kat emel ke kerana terus terang, aku seorang PELUPA. jadi , ini sahaja lah dari aku sekarang ni.


  Kalau aku ke cyber cafe, InsyaAllah aku akan update blog. Kalau tak pergi, maka tak hidup traffik blog ni lagi :( . Sabarlah AF , huhu . Ini sahaja la kot, hmm Bye korang.. Miss semua, Assalamualaikum..

8 comments:

CeritaSekupang on May 30, 2011 at 2:58 AM said...

sabar sikit farique...sedih aku baca...

miss ct on May 30, 2011 at 2:58 AM said...

Assalamualaikum AF...
sabar ya.. ada hikmah di sebaliknya.. semoga cepat betulkan laptop tu ya..

Siti Safiyyah on May 30, 2011 at 12:07 PM said...

patutlah jarang2 dah nampak AF skang. tapi trafik AF skang dah tinggi. kalo tak update pon, trafik jatuh sikit jek. lain la kalo ss tak update, mmg jatuh teruk la. huhu

Puan Kutu on May 30, 2011 at 2:34 PM said...

emm laptop skang mmg cpt lingkup.pki tak smp setaun dah rosak..kesian af..hehe..

admin on May 31, 2011 at 8:38 PM said...

@ceritasekupang: takpe la.. apa nak buat.. huhu

admin on May 31, 2011 at 8:38 PM said...

@miss ct: wassalam.. tengah usaha perbaiki kan.. huhu

admin on May 31, 2011 at 8:38 PM said...

@Siti Safiyyah: traffik tinggi tapi lau tak update confirm2 jatuh teruk.. huhu :(

admin on May 31, 2011 at 8:39 PM said...

@Puan Kutu: banyak yang dari china.. tu yang cepat rosak.. huhu

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!