Sunday, May 15, 2011

Jejaka Merupai Lelaki Simbah Asid Tampil Ke Balai Polis | TERKINI .

      Assalam kawan kawan , ingat tak kisah gambar lelaki simbah asid yang meletup di blog-blog tempatan kerana dikatakan gila dan menyimbah asid tu ? Berita tergempar yang aku baca apabila ada pelanduk dua serupa dengan gambar tersebut .



 Abang kepada pemuda dalam gambar tersebut melihatnya dan segera menasihkan adiknya melaporkan diri pada pihak Polis yang mana nasihat tersebut diikutinya. Bagaimana pun dia datang kerana bukan mengaku pakar simbah asid misteri tu , tapi menafikan ia adalah lelaki yang dicari pihak polis .




  Polis juga mengesahkan dia bukanlah yang dicari-cari sebelum ini . baca ini .




  Rupanya disebalik dunia yang serba moden ini masih ada yang tak mampu bersuka ria dari jalan yang lain tapi memilih jalan yang menyakitkan orang sebagai satu perkara yang seronok . Inilah riwayat sakit jiwa . Nasib baik awal-awal pergi tampil kat balai polis , kalau tak dan polis masih tak claim dia bukan yang dicari , nahas da kena pukul .. dunia .


     tags : lelaki simbah asid, gambar lelaki simbah asid, lelaki simbah asid tampil ke balai polis, simbah asid, laporan lelaki simbah asid terkini .


   Kredit : C-Tea , WartaShubhi .

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!