Thursday, May 19, 2011

Gambaran/ Lakaran Pelukis Stadium Masa Depan Kelantan

        Salam kawan-kawan , tahniah kepada kerajaan Kelantan yang akan membina stadium baru bertaraf antarabangsa . Pada sekarang ini stadium di Kelantan iaitu Stadium Sultan Mohammed Ke-IV di Kota Bharu hanya setakat mampu menampung 15,000 penonton sahaja . Berikutan hasil berita yang saya temui , Stadium baru berkenaan akan dibina dengan jumlah kapasiti penonton sebanyak 40,000 penonton . Bayangkan punya besar tu .


     Ok la kalau nak bina besar-besar pun sebab income tetap ada dan confirm sekarang ni zaman kegemilangan bolasepak Kelantan . Aku ni dok Penang . Penang FA ok ke game diorang ? hancuss . takde mood nak tengok bola . Dibawah ini adalah gambaran Stadium baru yang akan dibina di Kelantan . Check It Out :-






http://3.bp.blogspot.com/-hU3xbMkx8_k/TdNnmJTVoMI/AAAAAAAABnw/T9ouMmqXzZk/s1600/2.jpg


 sumber : Budak Botak 


   tags : gambaran stadium baru kelantan, gambaran stadium masa depan kelantan, lakaran stadium kelantan, stadium kelantan baru akan dibina, gambaran stadium bertaraf antarangsa kelantan, kelantan new stadium .

8 comments:

Imam Muda on May 19, 2011 at 2:53 AM said...

suka suka (^,^)v

Akemi Siegel on May 19, 2011 at 10:11 AM said...

ada stadium baru? semoga semangat kesukanan malaysia tidak pernah luntur ^^

Abdul Farique on May 19, 2011 at 11:10 AM said...

@Imam Muda: :p

Abdul Farique on May 19, 2011 at 11:11 AM said...

@Akemi Siegel: semangat kelantan berkobar2 :p

Haz on May 19, 2011 at 2:05 PM said...

Wow,cantik,nampak pun moden dan unik bentuk dia.
good for kelantan

Abdul Farique on May 19, 2011 at 3:20 PM said...

@Haz: kelantan dah ramai penyokong .. sebab tu nak buat stadium baru :D

encHIx laNDax on May 19, 2011 at 8:59 PM said...

stylo! go kelate!

Abdul Farique on May 19, 2011 at 10:57 PM said...

@encHIx laNDax: ramai peminat klate ni :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!