Tuesday, May 24, 2011

Segmen Drama Kreatif Blogger Bersama Ben Ashaari

http://4.bp.blogspot.com/-TyI5TYsd37E/Tb2BORT3xTI/AAAAAAAAPBs/UYST0V7mt98/s1600/santai%2Bben%2Bashaari%2B5.jpg


    Salam kawan-kawan , kali ni Ben Ashaari wat segmen lagi . Mula mula aku taknak join sebab tak tahu watak dan tak pernah pun tengok ketiga-tiga filem tu ( aku bukan kaki dvd ) hehe . Ben Ashaari mencabar aku pulak . Camni ha abang ben kata Blogger'' BEN ASHAARI berkata...@Abdul Farique kata kreatif.. hehehe... belasah je ikut imaginasi kita'' . Oh cabar ye , baik . Aku join !

   Aku kalau boleh nak jadi tukang kebun dalam filem Nur Kasih tu . Ada ke ? sebabnye aku ni suka berkebun je . Nanti watak aku tak de la panjang sangat . Nak watak-watak hebat tapi filem aku tak nengok pun .muahahaha . Sesiapa yang nak join hanya perlu klik gambar diatas sahaja . Assalam . - Segmen sampai pukul 3 petang hari ni ja .



10 comments:

shopping2u on May 24, 2011 at 4:51 PM said...

ha.. kena tag kat sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

fRaMe+LenSeS on May 24, 2011 at 5:25 PM said...

Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :D

Nadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie

OnE_nIeZuKa on May 24, 2011 at 5:29 PM said...

hye..
anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..

http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

Abdul Farique on May 24, 2011 at 6:43 PM said...

@shopping2u: wo wo wo , terbaik2 :D

Abdul Farique on May 24, 2011 at 6:43 PM said...

@fRaMe LenSeS: yeaa dah baca . hebat2 :p

Abdul Farique on May 24, 2011 at 6:43 PM said...

@OnE_nIeZuKa: wow , tiga kali terpilih gamaknya ^_^

Areliff on May 24, 2011 at 10:04 PM said...

Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

Abdul Farique on May 24, 2011 at 10:14 PM said...

@Areliff: diterima dan diizinkan :D

::Mastura Zakaria:: on May 24, 2011 at 10:27 PM said...

abdul farique di tag:

http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

Abdul Farique on May 25, 2011 at 1:13 AM said...

@::Mastura Zakaria::: terima kasih kerana sudi tags saya :D

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!