Thursday, May 19, 2011

Kereta Honda City Warna Grey WST 525 Dicuri | Al-Fatihah Untuk Arwah Bloggers Telurdibasuh

      Salam kawan-kawan . Diatas rasa ingin bantu , aku ingin memaklumkan bahawa rakan bloggers kita telah kehilangan sebuah kereta Honda City . Maklumat ada dibawah . Sesiapa yang perasan nombor plat berkenaan sila hubungi pihak polis jika ternampak . Maklumat di bawah ni ;



 Seorang rakan blogger,Jogger (2 dari kiri) tengah hari tadi telah kehilangan kereta Honda City beliau . Minta tolong semua untuk turut sebar-sebarkan berita ini (entry,Faceboook, etc) :

"Kereta Honda City Warna Grey WST 525 dicuri di Kinrara hari ini. Minta hubungi pihak polis jika ada ternampak "

P/s : Kereta yang dicuri itu adalah Milik Bro Jogger.

Minta tolong ya. Semoga dengan pertolongan anda semua, kereta itu dapat dijumpai semula

petikan dari blog : www.eyriqazz.com

    Nota :  Sedikit pengumuman dimana kita telah kehilangan seorang bloggers terkenal iaitu arwah bloggers telurdibasuh   kerana  arwah menghidap asma dan terlantar di icu beberapa hari sebelum arwah menghembuskan nafas terakhirnya sebentar tadi. Al-Fatihah . Takziah buat keluarga Allahyarham Hakim ( telurdibasuh ) .




Tags : kereta honda city hilang, kereta hilang, wst 525 hilang, telurdibasuh meningggal dunia, telur di basuh meninggal dunia, bloggers telurdibasuh meninggal .


   Tolong Share , Like Facebook dan Tweet entry ni . Marilah sama-sama kita membantu rakan bloggers kita yang tengah keresahan dan kecewa kerana kehilangan kereta beliau . Peace .

1 comments:

Jogger on May 21, 2011 at 4:50 PM said...

thanks bro atas initiasif ini. terharu beb

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!