Monday, May 30, 2011

Kain Pelikat Pengubat Rindu

 KUALA TERENGGANU: “Dulu saya garang dan suka marah suami tapi selepas diceraikan saya amat menyesal. Kini saya tergila-gilakan bekas suami biarpun dia sudah berkahwin lain.


“Untuk mengubat rindu, saya minta kain pelekat dan tuala bekas suami untuk hidu baunya,” kata seorang janda hanya mahu dikenali sebagai Noor.


Wanita berusia 49 tahun itu mengaku perceraian dengan suaminya dua tahun lalu berpunca daripada kesilapannya sendiri yang tidak mahu dikongkong dan suka memarahi suami biarpun ketika itu dia bekerja sebagai guru mengaji al-Quran.

 http://www.hmetro.com.my/articles/Mintapelekatubatrindu/pix_middle
 Noor...Menyesal


Noor berkata, sikapnya itu menyebabkan rumah tangganya sentiasa diselubungi masalah hingga dia nekad meminta cerai daripada suaminya.

“Selepas bercerai, saya hanyut dalam kehidupan melalaikan seperti sering ke pusat karaoke mengubati kekecewaan,” katanya yang dikurniakan lima cahaya mata hasil perkongsian hidup itu.


  Sumber : MyMetro

   Hmm macam-macam cerita sekarang. Kerana sikap diri akhirnya kita akan menyesal nanti :(

12 comments:

ArulchelseA on May 30, 2011 at 12:25 PM said...

mnyesal dulu pndapatan..mnyesal kmudian cukai pndapatan..

nuyui a.k.a miss NUSHA on May 30, 2011 at 12:32 PM said...

mcm2 skg nie..

Puan Kutu on May 30, 2011 at 2:31 PM said...

ustazah ngaji quran pun p karoke?huhu..

Akemi Siegel on May 30, 2011 at 6:06 PM said...

Sabar itu separuh daripada iman :)

Budak Botak on May 30, 2011 at 6:39 PM said...

Baguslah kalo dah menyesal, tapi terlajak cerai ddh xboleh buat apa dh. kalo talak 1, 2 bleh rujuk balik nie...

Entry terbaru -> Cikgu Shida Dapat Tawaran Berlakon Telemovie "Cikgu Shida : Mencari Jodoh"... (",)

PinkLuscious on May 31, 2011 at 3:06 PM said...

ha, ade gak member2 mcm ni..mintak baju la pe la..~

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:34 PM said...

@ArulchelseA: betul tu . huhu

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:35 PM said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA: itu la dunia sekarang ni

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:35 PM said...

@Puan Kutu: pelik pelik la skank ni puan kutu..

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:35 PM said...

@Akemi Siegel: betul tu . huhu

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:36 PM said...

@Budak Botak: itu la .. saya pun tak tau nak ckp apa2 ..

Abdul Farique on May 31, 2011 at 8:36 PM said...

@PinkLuscious: teruk kalau dah macam ni.. huhuhu

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!