Monday, May 16, 2011

Yassin Senario Sudah Berkahwin ke ? | Tak Tahu Pulak .

    Salam kawan-kawan , dengar citer Yassin Senario dah berkahwin ? betul ke ? aku hairan la . Hairan sangat , ye la kenapa sekarang baru nak kahwin ? hahaha . jangan layan pertanyaan bodoh je tu . Dengar cerita pengantin perempuan Yassin Senario sangat cantik orangnya dan juga mengalahkan yassin . hehe .


http://i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/wanwan/yassinsenariodahkawin.jpg
  

  Aku tak pasti lah ini satu khabar angin je ke dan gambar yassin berkahwin tu adalah dari sedutan babak drama ke apa . Tapi kalaulah benar yassin sudah mendirikan rumah tangga , aku disini mengucapkan tahniah dan tumpang bangga diatas perkahwinan yassin . Jom tengok gambar pengantin perempuan ? :)







 yassin senario dah kahwin

     Nama pengantin perempuan ini menurut sumber bernama Farah . Sepadan sedondon pengantin kita , moga bahagia ke anak cucu dan bersatu selamanya ^_^ .

Kredit : beautiful Nara

   Tags : Yassin Senario dah kahwin, Yassin senario kahwin, perkahwinan yassin senario, gambar yassin kahwin, yassin berkahwin, gambar kahwin yassin senario


12 comments:

Cik Ladies on May 16, 2011 at 12:51 PM said...

wah! thniah yassin :majuk

Norashiqin Kamaruzaman on May 16, 2011 at 12:56 PM said...

heheh...........AF farah tu lawo la kan kan ...=p

http://cinqleafclover.blogspot.com/2011/05/allergic-reactions.html#idc-container

Azham Vosovic on May 16, 2011 at 12:56 PM said...

Tahniah sbb da kawen....

Encik MamaT on May 16, 2011 at 12:58 PM said...

hehehe.. cun isteri dia... tgk muka yassin tu mcm kelakar plak...

Amiera Hilton on May 16, 2011 at 1:26 PM said...

LOL bila masa pulak ni dia kawen. miera pun tak tahu. huhu

Abdul Farique on May 16, 2011 at 2:20 PM said...

@Cik Ladies: CL berkenan kat yassin !! :hah

Abdul Farique on May 16, 2011 at 2:20 PM said...

@Norashiqin Kamaruzaman: boleh tahan bas la :p

Abdul Farique on May 16, 2011 at 2:20 PM said...

@Azham Vosovic: terima kasih . bahaha :p

Abdul Farique on May 16, 2011 at 2:20 PM said...

@Encik MamaT: yassin bila masa pon muka kelakar je ::p

Abdul Farique on May 16, 2011 at 2:21 PM said...

@Amiera Hilton: ntah tetiba je dapat info camni =="

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine on May 16, 2011 at 2:39 PM said...

hahaha... sentiasa muka kelakar walaupun dalam serius la mamat ni :)

Abdul Farique on May 17, 2011 at 10:26 AM said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: kalau pelawak ni kita serius pon orang gelak . hahah ..

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!