Wednesday, May 25, 2011

Tendang Ibu Kerana Suruh Solat..

    Salam kawan-kawan , wow terkejut baca MyMetro pagi ini . Kisahnya Tendang Ibu suruh solat . Gila dasyat, fuhh terbaik la. Berani sungguh memukul ibu yang menjaga dan memberi kasih sayang kat kita sebelum ni. Tendang balasan kau? dasyat !


  KUALA LUMPUR: Hanya kerana menasihatkan anak lelakinya supaya mengerjakan solat dan membaca al-Quran, sepasang suami isteri berusia awal 50-an cedera ditumbuk dan ditendang pemuda itu di rumahnya di Batu 4, Gombak, di sini, kelmarin.

Difahamkan, pasangan suami isteri itu cedera di muka, kepala dan badan selepas dipukul lebih 15 minit oleh anak kesayangan mereka itu.

Dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi itu, anak lelaki berusia 20 tahun itu dikatakan hilang pertimbangan selepas bapanya menasihatkannya supaya tidak meninggalkan solat dan selalu membaca al-Quran dengan memberi contoh anak jiran mereka.

Menurut sumber, suspek yang bagaikan dirasuk hantu, tiba-tiba menyerang bapanya namun dihalang ibunya.

“Tersentak dengan itu, suspek dikatakan memarahi ibunya menyebabkan berlaku pertengkaran antara dua beranak itu lebih 10 minit.

  Petikan : MyMetro .

Terbaiklah , confirm2 banyak 'pahala' tu ! Bertindak tak mengikut logik dan beriman .

  tags: anak tendang ibu, ibu ditendang suruh solah, anak belasah ibu, tendang ibu suruh solat, ibu dan ayah dipukul anak sendiri, ayah dipukul oleh anak, anak pukul ayah, anak zalim kepada ibu, anak zalim kepada ayah. 

6 comments:

Fahmi Jaafar on May 25, 2011 at 9:31 AM said...

perangai cam haram

SwordLovera on May 25, 2011 at 12:17 PM said...

masya'allah! apalah nak jadi dengan anak-anak sekarang ni..mak bapak nasihat xmau dengar. nanti jadi apa2 nti bru nak igt mak bapak...ish3!

admin on May 25, 2011 at 12:33 PM said...

@peep: dunia nak terbalik , macam2 perkara akan jadi ..

admin on May 25, 2011 at 12:34 PM said...

@Flow Cahaya Jannah: itulah awak. ini perbuatan orang-orang yang BANGANG je .

Alya Haduri on May 26, 2011 at 7:32 AM said...

kesian parents dea :(

admin on May 26, 2011 at 1:04 PM said...

@alyaclumsy: biasala .. orang bodo memang akan melakukan perkara sebegitu ..

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!