Monday, May 2, 2011

Osama Bin Laden Dead 1 May

    Salam kawan-kawan , tadi aku selak selak berita dan yang mendapat perhatian aku adalah OSAMA BIN LADEN IS DEAD . Betul ke ? Al-Fatihah . Presiden Amerika , Barrack Obama mengumumkan bahawa Osama Bin Laden yang mengetuai Kumpulan Al-Qaeda telah berjaya dibunuh dan mayatnya ada di simpanan Amerika .


  
Tapi aku masih sangsi adakah benar Osama bin Laden telahpun mati dibunuh . Ye la kan teknologi sekarang mampu mengubah macam-macam persepsi . Jika benar maka inilah Pemimpin Islam yang telah dibunuh , maka siapakah lagi yang akan berani menentang pihak menentang Islam ? adakah Gaddafi ? Timbul lagi persoalan .





   Amerika yang mengalami krisis kegawatan ekonomi mungkin hanya melekakan mata dunia sahaja . Dahulunya Amerika menyerang Afghanistan , kemudian membantu Israel menyerang Palestin dan kini menyerang Libya . Kenapa harus menyerang kebanyakkan negara-negara Islam ? adakah kebanyakan Negara Islam adalah Negara Penjahat ? Sesungguhnya hari makin dekat dengan kiamat . Maka peperangan akan berlaku lagi . Dimana Pemimpin Pemimpin Islam akan dibunuh .





 

      Jika benar Osama Bin Laden telahpun meninggal pada 1 May 2011 , marilah kita doakan kesejahteraan beliau dan sedekahkan Al-Fatihah kerana Osama Bin Laden tetap Pemimpin Islam dan beragama Islam . Sesungguhnya Baik dan buruk sukar untuk dinilai oleh manusia , tapi nescaya Allah S.W.T. Maha Adil , Bijak lagi Laksana . Al-Fatihah .

Ini adalah video Kematian Osama Bin Laden .

14 comments:

cikbunge on May 2, 2011 at 5:37 PM said...

al-Fatihah...

Amelia on May 2, 2011 at 6:08 PM said...

al-fatihah

admin on May 2, 2011 at 6:33 PM said...

@sirap merah: al- fatihah ..

admin on May 2, 2011 at 6:33 PM said...

@mia.lia: al-fatihah .. harap2 ianya hanya khabar angin je la .

tiqosmile on May 5, 2011 at 11:48 AM said...

hey! ye ke osama bin laden tu wujud? korang tak rase pihak amerika saja nak menguar uarkan kewujudun osama bin laden ni...well i read all this stuff and aku sangsi...yeke dia ni wujud! kejadian 11 september dgn kumpulan al-Qaeda kan? kalau mengikut yg islam punya sumber bukan al qaeda yg menyebabkan bnda 11 sept tu dulu...
diorang sengaja mncari kesalahan kita org islam ni...kan? ada juga kemungkinan nya.. haha... tapi kalau benar la osama ni wujud dan telah pun mati....al fatihah lah...

admin on May 5, 2011 at 7:12 PM said...

@tiQo...(-_-''): AF percaya Osama wujud . ayyuh ke blog redzuan ridz untuk maklumat mengenai osama . www.redzuanridz.blogspot.com :)

tiqosmile on May 5, 2011 at 11:49 PM said...

@Abdul Farique: percaya ke? haha... nanti aku usha lagi osama ni...err..tak dapat pun pergi link tu??? redzuan tu? >''<

Amirul on May 6, 2011 at 3:39 PM said...

Klau benar osama telah meninggal dunia....kita smua org2 Islam...patut menuntut bela atas kematian osama bin laden....Hidup Islam...Bangkitlan Tentera2 Fisabilillah....Allahuakbar...

admin on May 6, 2011 at 5:00 PM said...

@tiQo...(-_-''): nahh ni link sbenar .. http://redzuan-ridz.blogspot.com/

admin on May 6, 2011 at 5:01 PM said...

@Amirul: Osama diagungkan kerana Perjuangan Islam nya . Allahuakbar !

Siti Nur on May 14, 2011 at 10:06 AM said...

Hanya orang yang tak ikuti perjalanan dia mengatakan dia tak wujud..kenyataannya Osama bin Ladin seorang pejuang Islam yang pergi dalam keadaan syahid ..kalau kita sesama Islam sendiri memperlekehkan beliau yang berani ,maka nantilah kehancuran kita juga pada kafir laknatullah itu..

admin on May 14, 2011 at 8:31 PM said...

@NUR: betul . Osama tu sebenarnya wujud dan sejarah2 dia berlambangkan Islam . Osama sebelum ni dikatakan mempunyai satu penyakit . Mungkin dia telah lama mati tapi pihak yahudi sengaja memburukkan namanya dan menyisthiarkan osama mati dengan peristiwa yg buruk2 . Sedangkan selama ini Osama pernah membantu pihak luar yg memburukkan nama dia .

Anonymous said...

saya yakin..ini smua tipu hela america..
ini cuma khbar angin sahaja...ya saya yakin

admin on May 15, 2011 at 2:25 AM said...

@Anonymous: yup . saya pon yakin ini tipu helah amerika . kenapa mereka tak nak tunjuk body of dead ???? ce cite ce cite ..

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!