Friday, May 20, 2011

GEMPAR | Anak Kucing Bermata Satu Di Tawau

   Salam kawan-kawan , berita tergempar di tawau seorang penduduk di Kampung Batu 4,Jalan Apas apabila ibu kucing miliknya itu melahirkan anak kucing yang BERMATA SATU . Menurut Berita lagi , kucing itu tidak mempunyai hidung dan lidahnya sentiasa terkeluar .


  Pemilik kucing terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Jamal , 30 menyedari setelah anaknya memaklumkan berita itu kepadanya .


PELIK ...kucing bermata satu tiada hidung dengan  lidah terkeluar.
Pelik . Gambar anak kucing bermata satu


   Sedikit petikan dari hmetro :





“Kucing berkenaan yang baru saja dilahirkan kira-kira jam 10 pagi di rumah dan menyangka anak saya bergurau apabila menyatakan anak kucing yang baru dilahirkan itu mempunyai mata satu.

“Sebaik diberitahu, saya terus melihat anak kucing itu dan terkejut apabila mendapati memang anak kucing itu pelik kerana mempunyai satu mat saja,” katanya ketika Harian Metro, semalam.


   Rumah beliau juga tidak lekang dikunjungi orang ramai yang ingin melihat lebih dekat lagi keganjilan itu .
Nota : Sungguh besar kuasa Tuhan . Mampu berubah segala-galanya . Setiap yang cacat cela itu bukannya diminta tetapi takdir Tuhan dan mempunyai hikmah disebalik kejadian .


Sumber : Hmetro


Tags : kucing mata satu, gambar kucing mata satu, kucing mata satu ditawau, anak kucing bermata satu, gempar kucing mata satu, gambar anak kucing bermata satu.


14 comments:

dayang on May 20, 2011 at 9:30 AM said...

subhanallah..biar betul..rasa tkut lak sbb mcm dajal mata satu..

miss ct on May 20, 2011 at 9:40 AM said...

Assalamualaikum af...
eh, kucing ct pun baru lahir2 kan baby.. tp mata kucing dah terbuka ke lepas lahir?? nape anak2 kucing ct xde pun buka mata?? :erk..

WNfWI on May 20, 2011 at 10:36 AM said...

Allahuakbar.."kun fayakun"..besar kekuasaan Allah..

Solihin Zubir on May 20, 2011 at 11:49 AM said...

kucing dajal ke? heheh.. gurau...

cuma nk ckp, Subhanallah..

Allah Maha Besar..

Siti Safiyyah on May 20, 2011 at 12:52 PM said...

erk cam menakutkan pulak pandang lame2..

naqiah on May 20, 2011 at 1:58 PM said...

sian nye.. :(

missnurasy on May 21, 2011 at 8:21 AM said...

orang ni.. asal haiwan cacat je cakap pelik laa apelaa.. then manusia yang cacat tu xnak pulak kate pelik... benda semua Allah yng cipte. mane ade yang sempurna lebih sempurna dari DIA.. betul x? so miaw tu xlah pelik. xheran pon sepatutnye. sebab die memang da xcukup sifat. nak wat camne... kan?

Abdul Farique on May 21, 2011 at 1:58 PM said...

@dayang: entah la , ciptaan Tuhan ..

Abdul Farique on May 21, 2011 at 1:59 PM said...

@miss ct: wassalam , mungkin sebab susah sikit kot .. kudrat tak kuat lagi , nanti lama2 ok kot :)

Abdul Farique on May 21, 2011 at 1:59 PM said...

@WNfWI: Allah Maha besar

Abdul Farique on May 21, 2011 at 2:00 PM said...

@Solihin Zubir: Subhanallah . Bro thanks comment kat my blog , bro femes :D

Abdul Farique on May 21, 2011 at 2:01 PM said...

@Siti Safiyyah: takpe la ss , ciptaan Tuhan . tp af pon seram gak :p

Abdul Farique on May 21, 2011 at 2:01 PM said...

@naqiah: itu la .. hmm

Abdul Farique on May 21, 2011 at 2:02 PM said...

@missnurasy: pelik sebab jarang diketemui . Itu yang menjadi pelik ye . Persoalan itu semua orang dah tahu .

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!