Monday, May 9, 2011

Live Perlawanan Liga Super Malaysia 9 Mei 2011

    


   Salam kawan - kawan , wahh hari isnin ni ada perlawanan Bolasepak Liga Super Malaysia . Selalu aku lebih-lebih Pelita Jaya je . Tapi kali ni nak buat entry sama adil la . Huhu . Diantara perlawanan Liga Super yang ada hari ini adalah seperti berikut :-


  
 Sabah VS Pahang (perlawanan bermula pukul 8:15 malam)

Harimau Muda A VS Perak (perlawanan bermula pukul 8:45 malam)

Johor FC VS Terengganu (perlawanan bermula pukul 8:45 malam)

Kedah VS Selangor (perlawanan bermula pukul 8:45 malam)

K. Lumpur VS Perlis (perlawanan bermula pukul 8:45 malam)

T-Team VS Felda United (perlawanan bermula pukul 8:45 malam)



   Tak salah aku perlawanan ni ada siaran langsung . Kat RTM kot . Bagi aku perlawanan yang paling tercabar diantara perlawanan diatas adalah Kedah vs Selangor dan Johor FC vs Terengganu . Lagipun diorang kan pasukan terhangat skarang . Sedikit informasi . Jika ada live streaming dari mana-mana website tentang Perlawnan Liga Super Malaysia 9 Mei hari ini , aku akan update ok :)


Tags : Live Liga Super Malaysia , Liga Super 9 Mei 2011 , Live streaming Liga Super , Jadual Liga super , 2011 malaysia Football , Johor Fc vs terengganu , Kedah vs Selangor, Keputusan liga super 9 mei 2011 , Keputusan Liga super hari ini . 

3 comments:

cikida on May 9, 2011 at 9:17 PM said...

whoaa,,bola..makan bola,tido bola..kui3..=p

admin on May 9, 2011 at 9:59 PM said...

@cikida: maklum lah , saya gila bola :p

admin on May 9, 2011 at 9:59 PM said...

@cikida: maklum lah , saya gila bola :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!