Saturday, May 14, 2011

Kedudukan Undian Maharaja Lawak Terkini 7 dan Jawapan Undi Masuk

     Salam kawan-kawan , Kedudukan Undian Maharaja Lawak Terkini dan Jawapan Undi Masuk Dari Maharaja Lawak dimana peserta-peserta tersingkir diberikan peluang untuk masuk semula akan aku ceritakan disini .

 

   Sebelum tu mari kita tengok peserta Maharaja Lawak kali ini dan mendapat undian yang tertinggi :-







JAMBU
JAMBU
24%
JOZAN
JOZAN
23%
SEPAH
SEPAH
18%
NABIL
NABIL
18%
BALAS
BALAS
6%
MAN
MAN
6%

    Akhirnya malam tadi amir telah terkeluar dari rancangan Maharaja Lawak . Jadi siapakah yang pasti akan masuk dalam Undi Masuk Maharaja Lawak semula pada minggu ke 8 nanti ? Jawapannya yang pasti adalah :-

 
      R2 Memiliki peminat yang ramai dan akhirnya pasti mereka akan dibawa masuk kerana melebihi 99% undian lebih dari peserta tersingkir lain . Jikalau pihak astro memilih dari segi yang lain entahlah apa jawapannya .

   Anda boleh mengundi R2 untuk lebih lagi di Undi Masuk R2 dan pastikan anda LIKE Page Maharaja Lawak terlebih dahulu sebelum LIKE R2 . Sekian :)


  
Tags : Kedudukan Undian Maharaja Lawak Terkini, Kedudukan Undian Maharaja Lawak Minggu Ke 7, Kedudukan Undian Maharaja Lawak, Kedudukan Undian Undi Masuk Facebook, Undia Masuk Maharaja Lawak Facebook, R2 Undi Masuk, Jawapan Undi Masuk Maharaja Lawak, Terkini Maharaja Lawak 7 .

4 comments:

syafiqsulaiman on May 14, 2011 at 8:21 PM said...

bro..
advertlet ni ok ke?

dh pernah try cash out?
ramai ckp prob mse byar

admin on May 14, 2011 at 8:25 PM said...

@syafiqsulaiman: nuffnang lemah bila pengkiraan dan susah kira earning . Advertlets senang kira earning dan hasil walaupun lambat bayar . Belom pernah cash out tp dah pakai seminggu da . malas nak guna lain :)

Puan Kutu on May 15, 2011 at 12:08 AM said...

akhirnya keluar jugak si amir.huhu..r2 memang patut masuk semula.mereka hebat..:)

admin on May 15, 2011 at 2:21 AM said...

@Puan Kutu: nampaknya puan kutu menyokong R2 jugak :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!