Monday, April 18, 2011

Keputusan Peraduan Review Blog Transformasi AF .

    Salam kawan-kawan , ingat tak Contest aku baru-baru ni ? kalau tak ingat klik contest AF ni .Haha , aku akan umumkan pemenangnya pada hari ni . Dah nak masuk pukul 12 mlm da bermaknan 18 hari bulan April . 20 April ni hadiah akan diberikan . Disebabkan masa tak cukup contest ni aku tutup awal . Maaflah buat sesiapa yang rasa nak join tapi aku tutup awal kerana ada masalah-masalah tertentu ye . Bukan tak bagi change kat korang supaya join , tapi ada masalah sikit .

 


    Huhu , sekali lagi aku nak ingatkan awal-awal . kepada sesiapa yang tak menang tu . Janganlah berasa kecewa sebab cara aku pilih tak sama macam korang pilih nye :) . Aku pilih mengikut dari segi korang faham syarat-syarat aku . Selalu view blog aku untuk tengok update . Bagus-bagus aku suka . Aku lagi suka kalau seseorang tu bersungguh-sungguh dan berusaha menyelidik blog aku . Tak kisah sama ada ayat entry korang panjang ke pendek ke , asalkan ada isi dan kefahaman . 


   Bagi yang menang tu aku harap korang sentiasa singgah blog aku . Support each other . Bukan mintak la tapi sokonglah aku bila aku benar ye . ( sambil lagu sedih dimainkan ) . Oke la keputusan bagi Peraduan Review Blog Transformasi AF akan aku umumkan bila korang tekan READ MORE . huhu . Tak payah sedih sedih .  




Syarat-syarat pertandingan.
  1. Buat satu entry bertajuk “Contest! RM100 untuk dimenangi dari abdulfarique.com .
  2. Copy banner yang di atas dan 'link'kan kepada www.abdulfarique.com.
  3. Buat satu entry review tentang blog  www.abdulfarique.com  dan apa yang patut AF transformasikan dalam entry contest tadi .
  4. Copy dan paste link korang kat bahagian komen di abdulfarique.com
  5. Copy header AF dan paste di entry blog korang .
  6. Terbuka bagi sesiapa yang follow blog AF .
  7. Tag 3 orang .

 Hadiah Utama

1. 1st Prize = Wang Tunai RM100 , Topup RM10 .
2. 2nd Prize = Domain .com bernilai RM30 , Topup RM10.
3. 3rd Prize = Header Bernilai RM10. Topup RM5 .
4. Saguhati = Topup RM5 .
5. Saguhati = Topup RM5 .



Maka pemenangnya contest aku ni jatuh kepada .

Johan : GREENTIQO ~ greentiqo entry
Membawa Pulang Wang Tunai RM100 dan Topup RM10

Naib Johan : NOORMURNIOTHMAN ~ noormurniothman entry
Membawa Pulang Domain .com bernilai RM30 , Topup RM10

Tempat Ke 3 : AKULAHE-RAPASHA ~ akulahe-rapasha entry
Membawa Pulang Header Bernilai RM10. Topup RM5 .

Tempat Ke 4 :DALITTLEDEEYA ~ dalittledeeya entry
Membawa PulangHeader Bernilai RM10 ( hadiah Tambahan )

Saguhati: ATASAWANBIRU ~ atasawanbiru entry
Membawa Pulang Topup RM5 .

saguhati : FINAWANI ~ finawani entry
Membawa Pulang Topup RM5 .

   Tahniah kepada pemenang . Kepada Pemenang Berkaitan topup sila serahkan telefon korang . ehh telefon pulak , no telefon korang untuk aku direct topup , yang berkaitan dengan header dengan domain sila serahkan password dan email korang , dan yang berkaitan dengan wang sila serahkan no.bank korang kat alamat email official aku farique.suzuran@yahoo.com berserta bukti itu korang , korang komenkan email korang kat komen bawah ni supaya menjadi satu bukti ye . Semua pemenang diminta membuat entry kemenangan .

   Bagi yang tersingkir , kenapa korang tak undi perserta-perserta lain ?! Talian undian pun dah tamat . Kenapa ?! menyesal ke kegemaran korang tersingkir ?! janganlah ! korang yang tak undinye pun ! Kenapa nangis ?! korang jangan nak bersedih ! salah korang , tak undi perserta-perserta lain ! haha ! dah macam realiti show raja lawak da . Kepada yang tersingkir tu aku harap korang jangan kecik hati . Cuba lagi untuk kontest ketiga aku oke .


   Bukannya aku seorang yang pilih kasih atau apa-apa pun , tapi korang tengok dan nilai sendiri entry pemenang ni ye . Aku harap korang faham dan sokong aku lagi selepas ni . Aku tak tahu la kemana hala hulu aku lagi tanpa korang . Aku harap korang masih kat belakang aku untuk mendukung aku . 


   Kepada pemenang , korang jangan nak buat muka terperanjat .haha . garang gila aku ni . Tahniah diatas kemenangan dan ikutlah prosedur-prosedur untuk menuntut hadiah korang k . Assalam . Tahniah :) 

 
   Nota : bersyukurlah diatas kemenanganmu dan bergembiralah diatas kemenangan insan lain :)
 

32 comments:

tiqosmile on April 18, 2011 at 12:09 AM said...

yeah babeh!!! you rock it!!!! grrrr!!!!
menang menang menang!!!

Kodet on April 18, 2011 at 12:12 AM said...

mahal2 hadiahnya...RM100 !! wAAAAAAAA

admin on April 18, 2011 at 12:25 AM said...

@tiQo...(-_-''): tahniah2 . lo . hehe:p

admin on April 18, 2011 at 12:26 AM said...

@Kodet: hahaha , takde la mahal sangat pun :)

tiqosmile on April 18, 2011 at 12:38 AM said...

sheistyco@gmail.com

:P

c-tea on April 18, 2011 at 12:51 AM said...

kalah..

admin on April 18, 2011 at 1:00 AM said...

@tiQo...(-_-''): ehh ko da inbox ?

admin on April 18, 2011 at 1:00 AM said...

@c-tea: ala c-tea janganlah sedih . domain untuk ctea tetap ada kat bloglist terhangat tu kan :)

Puan Kutu on April 18, 2011 at 6:34 AM said...

lor memang terkejut beruk nie,tak sgka pulak boleh menang.suka sbb layout dh tuka itam,gaya, mutu keunggulan.tq yer dh tau menang excited pulak,pastu ckp pasal diri sendiri,kenapa aku tak menang no 1,lepas la duit minyak blik kmpg.gila tamak!haha.apapun tq yer AF. Masih lg tak percaya yg sy menang.Akan terus menyokong AF!

Puan Kutu on April 18, 2011 at 7:05 AM said...

sy dh send email kt AF, sy yg tnya pasal password tu, rasanya e-mail yg tertera nama sy tu pun dh ckop bukti kot mengatakan yg tu noor murni othman.hehe..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine on April 18, 2011 at 8:39 AM said...

xperasan la da contets tu... kalo x dah lame join :)

Unknown on April 18, 2011 at 4:12 PM said...

wahhh .. dpt jugakkk ???? ta cye r .... huhu ,,

E-ra paSha on April 18, 2011 at 4:27 PM said...

YEAHHH!! Tq AF!!! e-ra mmg nk cgt dpt tmpt-3,,hhaah (nk header)

E-ra paSha on April 18, 2011 at 5:06 PM said...

iera_pasha@yahoo.com

deeya on April 18, 2011 at 6:00 PM said...

ta percaye ta percaye !! baru sempat tengok nie .. nak pengsan jap ! haha ! yang diminta bakal di email esok .. bnyak keje ! :p

admin on April 18, 2011 at 8:28 PM said...

@Puan Kutu: tahniah ye puan kutu :p

admin on April 18, 2011 at 8:28 PM said...

@topimagine: hahaha . takpe2 . next week join k contest satu lagi :)

admin on April 18, 2011 at 8:28 PM said...

@fina wani: tahniah :)

admin on April 18, 2011 at 8:29 PM said...

@E-ra paSha: tahniah , header bukan dari AF tau . dari Alieff.com

admin on April 18, 2011 at 8:29 PM said...

@deeya: hahaha . oke oke . take note :)

NurAmal on April 18, 2011 at 11:35 PM said...

tahniah tiQo.. ^^

Aida Tamrim on April 19, 2011 at 7:47 AM said...

Tahniah kepada semua yang bertuah ^_^ ..

Tuan rumah, nanti ada rezki, buatla lagi .. Hehehe

deeya on April 19, 2011 at 10:17 AM said...

dah email taw .. tapi cemane nak buktikan yer . erm ~ cek kat inbox ade email nie taw 'deeya.career@gmail.com'

areen jerry on April 19, 2011 at 12:32 PM said...

whoah , itee dapat jugakkk ^^. macam tak percayeee jueaa . hihihi

admin on April 19, 2011 at 9:52 PM said...

@NurAmal: :)

admin on April 19, 2011 at 9:52 PM said...

@AdiaLuze: InsyaAllah tapi nanti join lagi tau :)

admin on April 19, 2011 at 9:53 PM said...

@deeya: oke2 . dapat2 :)

admin on April 19, 2011 at 9:53 PM said...

@areen jerry: ngeee ! :)

Unknown on April 22, 2011 at 10:26 PM said...

AF , ni email fina taw .. fina_wani@yahoo.com

admin on April 23, 2011 at 3:07 PM said...

@fina wani: ok . thanks , nanti af inform k :)

Unknown on May 23, 2011 at 11:40 PM said...

af .. xdpt pon lg adiah ... ehe

admin on May 23, 2011 at 11:47 PM said...

@fina wani: laaa ! nape tak gtau . ok2 japg af mgs kat emel .

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!