Friday, April 29, 2011

Video Youtube Live Maharaja Lawak Minggu Ke 5 Full

      Salam kawan-kawan , kali ni aku kembali lagi untuk Maharaja Lawak Minggu ke 5 ni . Disini aku sertakan video yang secepat mungkin dengan credit khas untuk guatv yang menjadi uploader terpantas di internet . gila gila ah ! :)


 

       Masihkah Kumpulan JOZAN akan dapat terus meraih undian tertinggi lagi selain dari kumpulan JAMBU , NABIL dan kumpulan Sepah ? semuanya terletak ditangan dan jari dan duit dan kerajinan sendiri . sudah sudah , merapu da . Harap JOZAN terbaik lagi .. Marilah kita saksikan video live youtube Maharaja Lawak Minggu ke 5 bersama-sama Kumpulan JOZAN , sepah , jambu dan balas serta peserta individu iaitu Nabil , Jihan , Amir dan Man :)



MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 5



Man Minggu ke 5




Nabil Minggu Ke 5



Kumpulan Balas Minggu Ke 5




Kumpulan Jambu Minggu Ke 5




Kumpulan Sepah Minggu Ke 5




Kumpulan JAMBU Reupload Minggu Ke 5



Penyingkiran Minggu Ke 5 




Amir Minggu Ke 5



Jihan Minggu Ke 5




    Nota : Sila Refresh blog ini 15 MINIT sekali untuk melihat video Maharaja Lawak minggu 5 yang telah diupdate . Jangan risau saya tetap meletakkan video ML disini secepat mungkin kerana saya alert dari guatv . Thanks :) . Silalah komen sikit tentang peserta kita tu ye :) 




10 comments:

Dayana Z on April 30, 2011 at 12:09 AM said...

thank you so much!! bestnyeee dayana tade warna tak leh tengok :( nseb ada post ni hehe :D!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine on April 30, 2011 at 12:17 AM said...

thankz for shared.. sesuai untuk umah yang xde astro cam saya ne.... hehe

Fairus Ibrahim on April 30, 2011 at 12:52 AM said...

nabiL kurennng...juz BW here...
kaLu sudi,,terjah la...\
kalu laaaaaaaaaaaaaaaaagi sudi,
foLLow la....
http://simpleas-fai.blogspot.com/

al-lavendari on April 30, 2011 at 9:04 AM said...

terima kasih. teruskan download sampai final. saya tak ada astro kat rumah.

SitiSafiyyah on April 30, 2011 at 2:59 PM said...

well macam biasalah. jozan dengan sepah tetap best! hihi

admin on May 1, 2011 at 2:14 PM said...

@Dayana AZ: wow , toce toce toce .. nanti dayana terus singgah blog ni lau maharaja lawak diudara lagi ye:)

admin on May 1, 2011 at 2:14 PM said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: saya pun sama jgak :)

admin on May 1, 2011 at 2:15 PM said...

@Fairus Ibrahim: huhuhu , nanti saya singgah ye :)

admin on May 1, 2011 at 2:15 PM said...

@al-lavendari: saya pun takde astro kat umah jgak :) . membazir :)

admin on May 1, 2011 at 2:16 PM said...

@SitiSafiyyah: wow wow wow , minat yang sama :P

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!