Thursday, April 7, 2011

Bila Blog Ditansformasi

    Salam kawan-kawan . Alhamdulillah sekarang ini blog aku dah ditransformasikan oleh www.alieff.com . Wahh , sekarang nampak berlainan sikit kan :) . Cantik-cantik designers alieff ni . Bagi sesiapa yang berminat boleh la ke blog beliau . 

  Aku nak buat sedikit pengumuman disini dimana contest aku iaitu contest Review Blog Transformasi AF telah aku tutup kerana followers aku telah mencapai 900 lebih . Bukan apa , aku tertunggu-tunggu angka 1000 ni jadi aku telah bercadang untuk membuat kontest yang ketiga kalinya . Terima kasih kepada 15 blog yang sudi join contest blog aku .





  Keputusan pemenang aku akan beritahu apabila aku selesai menilai hasil penulisan korang nanti ok . Aku ucapkan tahniah kepada mimieazam.blogspot.com yang telah bertukar domain malam semalam kepada www.mimieazam.com kerana telah sudi join segmen bloglist terhangat aku . Berikut mengenai transformasi blog aku ni , aku masih kekalkan header ciptaan aku dan aku minta alieff tukarkan kepada warna kuning , biru dan putih kerana ianya melambangkan warna negeri aku iaitu penang dan sedikit sebanyak memberikan maksud .


  Untuk kontest ketiga ini aku akan hadiahkan korang 80% barangan dari perkhidmatan alieff.com dan 20% barangan dari perkhidmatan ihosterz.com . Ala takpe kan kita support kawan-kawan kita . Lagipun hasil-hasil mereka ni memang terbaik . Ada yang tertanya-tertanya kat aku , kenapa aku tak transformasikan blog aku sendiri . Mengenai soalan itu jawapannya adalah kerana aku dah penat dan tak pernah puas design blog aku sendiri dan aku rasa aku teringin nak rasa blog aku didesign oleh orang lain dan sekarangnya , fuhh lawa ye design alieff ni .


   Mengenai contest review aku lagi , aku akan umumkan pemenang untuk naib johan , tempat ke3 , ke4 dan saguhati dulu . Untuk pemenang utama aku akan beritahu lambat sikit . Saja je nak buat-buat gempak sikit lagipun aku sekarang ni tengah simpan duit sikit sebab aku baru je lepas daftar untuk ambil lesen motor ni , sabtu ni baru aku kena pergi ceramah 8 jam tu . huhuhu .


   Aku masih terfikir contest apa yang patut aku buat untuk kali ni . fuhh pening la , korang boleh bagi idea tak ? 



18 comments:

nur aisya humaira on April 7, 2011 at 11:12 PM said...

waaa,best hadiah.. tpi aisya tak join..ngeh2..:)

admin on April 7, 2011 at 11:14 PM said...

@nur aisya humaira : ala nape aisya tak join ? huhuhu

Mr.Kerro on April 7, 2011 at 11:25 PM said...

memang smart! hehe mahal ke caj ni?

admin on April 7, 2011 at 11:34 PM said...

@Mr.Kerro: baru RM30 ja bro .. jom3 beli2 :)

c-tea on April 8, 2011 at 12:01 AM said...

wah..cantiklah..smart lak tu....kemas je...adoi..teringin...

admin on April 8, 2011 at 12:27 AM said...

@c-tea: lau teringin jom la beli kat alieff.com :)

madammondoq on April 8, 2011 at 3:12 PM said...

salam..

nice blog..
Nuffnang bagi tiket free di blog saya!!

TQ

admin on April 8, 2011 at 3:32 PM said...

@madammondoq: wassalam , saya tak minat nuffnang :) .. tahniah2 :)

Unknown on April 8, 2011 at 7:45 PM said...

sori fariq , aku tak sempat join .... maafkan aku..

Unknown on April 9, 2011 at 12:14 AM said...

canggih dah blog ni..tahniah kat areliff dan kat farique..transformasi yg hebat..=)

admin on April 9, 2011 at 2:17 AM said...

@!! Kodet !!: takpa bro .. salah aku jgak sbb tutup awal ... tp aku tunggu ko untuk contest ke3 aku :)

admin on April 9, 2011 at 2:17 AM said...

@Jejaka Terhangat: wahh .. komen yang membina .. thanks visit blog aku jt :)

Siti Safiyyah on April 9, 2011 at 10:20 AM said...

ohh ade maksud di sebalik tiga kaler ni rupenye. hehe. erk habis tu kalo ss tuka template, takkan nak gune kaler hitam putih kot lambang negeri pahang? kehkeh ;p

tiqosmile on April 9, 2011 at 10:57 AM said...

cantik giler bila blog ni ditransform!!!
<3 jeles
wawawa... contest 3 canggeh giler!!!
waaa... tp aku tak dpt masuk lagi kot

admin on April 9, 2011 at 2:34 PM said...

@Siti Safiyyah: kalau ss kita sama cam af la .. kan kita couple . hahahaha , takde la gurau je :)

admin on April 9, 2011 at 2:34 PM said...

@tiQo...(-_-''): laa .. asal lak tak dapat masuk ??

E-ra paSha on April 9, 2011 at 11:57 PM said...

uiihh x sbr nyh!! hehehe

admin on April 10, 2011 at 2:21 AM said...

@E-ra paSha: haha era , takpa2 . tak kan lari gunung dikejar :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!