Saturday, April 16, 2011

Video YouTube Live Maharaja Lawak Minggu Ke 3 JOZAN .




   Salam Kawan-kawan , aik ? kenapa Video Maharaja Lawak Minggu Ke 3 JOZAN aku asingkan ? hahaha . Ini disebabkan aku adalah peminat setia Kumpulan JOZAN ni . Yang paling-paling aku minat adalah Johan . Oke la , ini lah video yang dinanti-nanti oleh aku dan pastinya semua menanti video Maharaja Lawak Musim 1 Minggu Ke 3 daripada JOZAN ni . Ayuhh kita tontonnya :)

   Opps , sebelum tu aku nak ucapkan TERIMA KASIH diatas pengunjung yang tak putus-putus singgah ke blog aku untuk saksikan video dari Maharaja Lawak Minggu Ke 3 ini . Ayuh sama-sama kita layan lawak JOZAN yo :)





 

Kumpulan JOZAN Minggu 3





 
Nota : yang pastinya ini video terakhir untuk hari ni . Untuk video XN3 , Jihan , WAI , AMIR aku akan masukkan esok di entry tadi iaitu Video Youtube Live Maharaja Lawak Minggu Ke 3 FULL oke :) . Assalam . Sudi-sudilah tinggalkan komen ya :)




2 comments:

Unknown on April 16, 2011 at 10:47 AM said...

best!!! sy terhibur sngt.
maklumla sy takde astro kat umah, tp dgr2 program ni dapat sambutan ramai sampai tak cukup space utk penonton.

admin on April 16, 2011 at 3:49 PM said...

@leyzajamil: ye la kan :) sampai traffik blog af bz disebabkan video2 dari Maharaja Lawak ni . dasyat betuii :) thanks visit ..

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!