Friday, January 28, 2011

Keputusan Peraduan ; Maka Pemenangnya Adalah...


 
   Salam kawan-kawan , peraduan ''Saya Nak Tukar Header Saya'' telah pun selamat ditutup pada 27 Januari 2011 jam 12.00 tengahari semalam . Sebenarnya bagi aku kalau boleh nak peraduan ni tamat sampai tahun depan . Tapi lama sangat , hak hak . Jadi dengan itu aku mengambil keputusan awal depan dengan rasminya bersama timbalan presiden AF , datok Rimau memotong tali yang ditengkuknya sebelum ke entry kontest korang untuk menyiasat . 

  Encik Rimau aku berkata banyak entry yang menarik dan boleh diberikan A+ dengan kepujian . ( Macam result SPM ) . Kali ni peraduan aku agak-agak berjaya kerana telah disertai lebih 10+ bloggers . Tahniah dan ucapan  terima kasih aku ucapkan kepada yang join itu . Aku dan Encik Rimau memilih entry yang penuh kekemasan , kehiasan , kelawaan , kecantikan dan Kebudayaan bahasa yang diberikan di slogan anda . Jadi saya bersenang hati mengumumkan pemenang bagi acara peraduan ini adalah , jatuh kepada : ....

Read More ye :p


  Jatuh kepada aku ! yea aku menang . haha , gurau-gurau manja je . Pemenangnya aku belum tentukan lagi . Aku menunggu Encik Rimau , Bro Dahlan untuk membantu aku memilih entry-entry yang mencukupi terma dan keunikan . Masa yang akan diambil aku tak nak tentukan lagi , nanti korang tau tarikh tu , tarikh sebelumnya korang tak singgah blog aku :( . Jadi point tambahan n moral akan aku berikan kepada peserta peraduan yang menyinggah2 kat blog aku lagi .

  Aku bukan apa , taknak jadi macam peraduan yang lepas-lepas ,sertai peraduan dan terus menghilang . Tak singgah menyinggah . Ini bermakna orang itu tak beriya-riya nak tahu update seterusnya . Orang-orang ego ni sumpah aku akan tolak ketepi . Contoh peserta peraduan aku yang lepas dan respek paling terbaik , Mrkodet.com . Aku harap korang akan jadi macam dia . Lepas menang contest ni tak kira la menang ke kalah , sudi-sudi lagi la singgah ke blog aku . Janganlah lupa aku .

  Untuk aku mengenal lagi sesiapa yang selalu check ke blog aku ni , aku minta peserta tolong komen dientry ni . point akan diberikan , kerana korang up to date , betol2 follow aku . yea terbaik . tak salah kan singgah2 blog aku . Lagipun korang singgah ada faedah jugak kan . huhu . ok la , setakat ni saja yang harus aku membebel . Jangan risau lagi 1-2 hari Keputusan akan keluar oleh lembaga Peperiksaan Blog Bebas . salam . 


28 comments:

aDfeez on January 28, 2011 at 3:30 AM said...

heheh.. congats!!! :)

follow untk contest je.. kalo x menang, unfollow balik.. hahaha.. keji kan? :P

kiddin je :)

admin on January 28, 2011 at 3:33 AM said...

@ADfeez : nasib baik kamu bukan peserta , kalau tak kamu lah pertama yang akan ditepikan . huhu :p

Anonymous said...

awak~ kekemasan, kelawaan, kehiasan pon diambil kire ke?
jap g nak edit post la.. letak langsir..
letak tv plasma..
heheh! :p

admin on January 28, 2011 at 4:28 AM said...

@Cik Reena Tan : ehh mesti la awak . dah ini bukannya Poll , tapi survey so memang rumit lah nak pilih pemenang :) . so kena pilih macam ni la . Kekemasan tu kemasan blog bukan entry ..

Anonymous said...

okeh bos~ sok datang view blog reena kang de langsir cantek punye.. hehe!

joking je ye..

gud luck untuk menilai..

smoga reena pon terpilih.. amin~ :)

admin on January 28, 2011 at 6:26 AM said...

@Cik Reena Tan : InsyaAllah , yang terbaik tetap terbaik :)

Siti Safiyyah on January 28, 2011 at 8:06 AM said...

heh aku baru perasan ar komen ko kat blog aku tu..terus berdesup datang sini tapi hampa.. ;p

admin on January 28, 2011 at 8:07 AM said...

@SS : hampa ?? hahaha . tunggu2 dan lihat . encik rimau aku sedang membaca entry2 ss nanti :)

sueada on January 28, 2011 at 8:59 AM said...

tue la kn.... bgus jugak pemikiran awk nie wat camnie...
skurang2 nyer org cam saya nie leh la terjah awk blik...
hehehe :)

admin on January 28, 2011 at 9:22 AM said...

@lurun nauzzi namzar : betul tak ? bukan apa , sudi follow nak join kontest tapi tak sudi update kat sini . ee , tak beriya2 langsung . sbb tu buat macam ni ..

Aya Maya on January 28, 2011 at 9:30 AM said...

ingatkan dah ada pemenang.. hehe..

admin on January 28, 2011 at 9:34 AM said...

@ana Maya : relax2 cool down babe . tunggu ye 1-2 hari lagi sy update , jangan lupa singgah selalu :)

RynaHakimi on January 28, 2011 at 9:39 AM said...

Alamak..tibe2 terasa.haha..apepun,kalau berkesempatan sy akan singgah ke blog ni.tq mengingatkan.betul jugak, kalau folow untuk contest je baik tak payah kan. berkawan bukan untuk sehari dua.menang ke tak, biar juri yg menentukan..tq farique =)

admin on January 28, 2011 at 9:43 AM said...

@wan Ryna : huhu , betul tu . malas nak layan org semata-mata pandang lain dari lain :) . well , sudi2 1-2 hari ni singgah2 ye . :)

Adlan on January 28, 2011 at 9:49 AM said...

haha..lupe pulak nak review back belog anda Mr.Farique...apa2 pon, thanks remind me^^

admin on January 28, 2011 at 9:55 AM said...

@adlan Solis : huhuhu , takpe2 . ape2 pun keep watching my blog n beware of dog and tiger

syafiqsulaiman on January 28, 2011 at 12:33 PM said...

farique..

nasib baek aku dah dapat free awl2..
hehehe..!
terbaek ar..
aku dah letak pon ko dalam bloglist aku..
tiap2 hari lawat punye..

admin on January 28, 2011 at 12:43 PM said...

@syafiqsulaiman : tenkiu bro ! gua memang nak cari pembaca setia . Alhamdulillah dah dapat !! . Sekarang ni pun setiap apa yang gua post mesti ada komen . Alhamdulillah , Respek lu bro syafiq . Camni lah , kenang sy . ! :)

Cik Ika Toppo on January 28, 2011 at 1:49 PM said...

ahakz... melihat hup-date encik farique... :) thanks to you anjurkan kontes ni:). chaiyook encik farique dan gud luck kepada diri sendiri..hahaha=p

SHILAZIZI on January 28, 2011 at 3:27 PM said...

Siap ada Lembaga Blog Bebab lagi..tu kalau disingkatkan jadi LEMBAB...huhu...jgn marah ye tuan rumah..gurau2 je...

syuwai on January 28, 2011 at 3:55 PM said...

ingat kan dah ada pemenag..har3x

syuwai kasi masuk bl0g ni dalam bl0glist la, senang nak terjah bl0g k0 next tym..^^

Unknown on January 28, 2011 at 6:08 PM said...

waaaa.... x baik wat cenggitu... maybe orang 2 dah lupe balik kot peraduan yang die dah join...cisss..

saya x mcm 2 kan??kan???kan????
hahahaha<----- kipas lebih sikit untuk menang....

admin on January 28, 2011 at 7:05 PM said...

@bajiku Shefi : tenkiu2 :p wahh happy nye sy :)

@Shilazizi : hahaha sebab tu la lembab sedikit diorang ni :p

@Syuwai : haa . macam ni la . beriya-iya . I like !!

@Misz sheyla : huhuhu , tak tahu tak tahu :p

CG on January 28, 2011 at 8:06 PM said...

CG bru on9 so trlambat komen..kalo aku mnang nnt kita karok rockapak sma2 eyh..hakhak!(sbenarnya aku tataw nk tls pa) :((

Qira on January 28, 2011 at 8:42 PM said...

haha.ingatkn dh kuar result.berdebar gkla td

admin on January 28, 2011 at 8:44 PM said...

@cik Gadis : hahaah , bagus CG , percubaan yang baik :)

@Shaqirah : relax2 , sabar2 , akan datang . mungkin esok atau lusa je :)

SnowladieS on January 28, 2011 at 11:17 PM said...

tia suke jdi silent reader kat sini..boleh ? :P

admin on January 29, 2011 at 12:57 AM said...

@snowladies : silent reader ? biar ada utusan komen ya . sekurang2nya AF tak rasa macam cakap sorang2 kat blog ni :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!