Sunday, January 23, 2011

TEMPAHAN HEADER DIBUKA SEKARANG!!!

    

  Salam kawan kawan , korang mesti dah tahu kan aku ada buat Freebies Festivals , untuk pengetahuan korang FF dah tamat ok diatas followers aku yang memberi galakan dan byk permintaan sehingga sudah cukup qouta nya iaitu 15 blogger .  Aku adalah seorang CEO di SPRINGKLER ARTWORK . Disini lah aku mengilap dan asah-asah bakat aku .

 Read More ye :)


   Walaupun quota dah cukup , tapi masih ada tempahan buat header blogger lain . Jadi dengan itu aku berfikir aku mahu buat service ini . Agak-agaknya korang nak tempah ke ? ye la dulu free sekarang dah berbayar pulak . Leceh la .. Korang kesian lah kat aku , kalau boleh aku nak bagi free je tapi disebabkan ini je la bakat yang aku ada , jadi aku tak mampu lagi nak sia-siakan .

   Kalau nak perkidmatan design aku senang je , korang hanya perlu add facebook aku bernama Abdul Farique FarLyana , cari nama aku tu . Mesti jumpa .Kenapa kena add facebook aku ? Sebabnya aku lebih suka berhubung sambil buat design sekurang-kurangnya kalau barang tak cukup on the spot boleh tanya ganti barang lain . Masa yang memerlukan aku untuk siapkan 1 header design selama kurang dari 1 jam insyaAllah siap .

   Aku bukakan tempahan ini dengan harga RM10.00 satu tempahan header , korang diminta jelaskan pembayaran dahulu baru header aku siapkan . Kenapa RM10.00 ? kerana aku menyediakan perkhidmatan design header 3D . Aku rasa berbaloi dengan harga tu . tak Mahal dan tak murah . Aku harap ada yang sudi tempah design aku kerana aku betul-betul wang untuk buat kontest kat blog aku ni , buat freebies , buat award , dan buat jackpot pageviews number .

  Harap-harap korang sudi support Abdul Farique ye . tak salah kan ? aku anak MALAYSIA jugak . Satu lagi aku nak peringatkan , aku lemah kalau korang nak aku letak picture korang kat header , kalau dah crop dan transparent file (png) takpe tapi kalau tak aku terpaksa mengambil masa dalam 1 hari untuk siap . Bayaran disini diterima secara bank-in sahaja . Nak topup pon aku pakai line ( orang support :p ) . Satu lagi peringatan , aku tidak menyediakan header Flash , GIF tetapi hanya header 3D .

  Kalau korang was-was dengan design aku , kalau korang nak tengok contoh design header aku , Korang leh tengok di FF Gallery .

P/S : kalau korang takde facebook , add ym je . farique.suzuran@yahoo.com . Tapi aku jarang online kat ym , kalau berminat dan dah add ym aku , korang bagi tahu kat chat box aku ok . salam :)

 Terima kasih buat , Yiedpozi.info dan MrKodet.com kerana sudi menjadi promoter Header Design aku :) 



 

6 comments:

Unknown on January 23, 2011 at 11:12 PM said...

ok....da ltak banner tu kt sidebar

admin on January 24, 2011 at 1:05 AM said...

tenkiu ye kodet , ko memang terbaik la . support abis !! :)

redzuan ridz on January 25, 2011 at 11:01 AM said...

ok bro sy support bro jd customer bro :) agak2 bape lama boleh siap bro?

TIPS: 8 CARA MENINGKATKAN TRAFFIK KE BLOG SECARA BERTERUSAN

admin on January 25, 2011 at 11:16 AM said...

@redzuan : Thanks for support bro :p

Sini gua bagi list tentang kelajuan

1. Header + 3D Text + Background + Colour + Transparent = Masa diambil lebih kurang 1 jam 30 minit .

2. Header + 3D Text + Background + Colour + Transparent + Crop Image = Masa diambil lebih kurang 1 hari lebih .

3. TIDAK menyediakan perkhidmatan ini untuk jenis Flash dan GIF .

4. Terima Kasih :)

6zmi on March 21, 2011 at 6:06 PM said...

smart header =)

admin on March 30, 2011 at 2:35 PM said...

@6zmi : huhu thanks yea :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!