Monday, January 17, 2011

5 Sebab Aku Tak Suka Facebook!

    
   Salam kawan-kawan , kali ni aku buat entry berkaitan dengan facebook pula . Facebook ni ape ? facebook adalah salah satu laman web sosial . Kita boleh berhubung dengan rakan-rakan kita di facebook . Facebook ni ada yang baik dan ada yang buruk . Biasalah , semua barang ada risiko . Tak ada satu barang pun nak sempurna . Betul tak ?


   
Mengapa aku beriya-iya buat entry ni ? sebab aku meluat dan aku tak tahu nak luahkan kat mana . Harap-harap korang sudi-sudi la membaca entry ni oke . Baik lah , aku tak nak buang masa , ayuh tengok list ini : -

Read more dulu ye :p




1. Friendlist ramai tapi sorang pun tak tegur kita .
~ Yang ni penting aku benci , tak kesah la sama ada kita add diorang ataupun diorang add kita . Sudi-sudi lah tegur kita , bukan setakat tu ja , kita tegur diorang pun belum tentu dapat maklum balas !

 2. Dapat mgs request game beratus ratus .
~ Yang ni tension jugak ! kita tak minat game tu tapi beratus-ratus mgs request jemput kita main game tu . lepas tu dah tak nak satu-satu mgs request nak kena delete . So tension ,

 3. Kena tag dengan gambar yang ntah apa-apa .
~ Yang ni tak lah geram sgt , kena tag-tag ni kalau berkenaan dengan kita tak pa ni suka tag dengan gambar duit ( org buat bisnes MLM selalu tag ni ) . Tension tau , aku bukan mata duitan .

4. Kena tag dengan video yang tiada kena mengena dengan kita , pastu ramai komen .
~ takpe la dah tag , lepas tu ramai pulak nak komen . comment alert dapat juga kat kita . kalau 2,3 komen takpe ni sampai 20 komen , so 20 comment alert dah dapat . stress , ingatkan awek kita dok balas komen kita ..

5. Dapat pautan website lucah . malu beb !
~ selalunya mat saleh yang suka hantar pautan macam ni . Penah sekali aku dapat , orang tengok malu jugak aku ni . adoii , !


  
Inilah sebabnya aku tak suka kat facebook ni , tapi takpa la . Disebabkan facebook ni penting untuk aku berhubung dengan rakan-rakan , aku terima jugak la . Ye la , macam aku cakap tadi , semua benda ada risikonya . jadi terima je la . Apa-apa pun , aku dah luahkan isi hati aku . Korang tak nak luahkan ke ? tak baik simpan2 . :) salam .


  

5 comments:

rizuani on January 17, 2011 at 4:36 AM said...

Try cuba test www.myfriends2u.com or bole jual beli percuma www.myfriends2u.com/marketplace jangan lupa plak guna like / dislike button ;)

rizuani on January 17, 2011 at 4:39 AM said...

Cuba test try ni plak www.myfriends2u.com Malaysia Social Network or bole jual beli secara percuma www.myfriends2u.com/marketplace dan jangan lupa like / dislike button juga

Always keep in touch

admin on January 17, 2011 at 4:53 AM said...

oke . terima kasih ,
akan ku menyusuli nanti :)

rizuani on January 17, 2011 at 4:56 AM said...

Thanks and support malaysian :)

admin on January 17, 2011 at 5:28 AM said...

oke , support kawanlah.com jugak .
mybe itu dari malaysia ! :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!