Wednesday, January 12, 2011

Diantara Design Aku .

   Salam , kali ni kali story mengenai design lagi . Dah banyak da peminat2 design aku ni ( minat sbb aku wat free jek . hehe ) . Oke aku tak nak citer panjang . Ayuh kita ke dunia design aku :p

  First sekali aku wat design di facebook dimana aku membuat design untuk logo profile member2 . contohnya :-











Oke , untuk mengelakkan page loading lama . aku read more kan ye :p





 Seterusnya aku wat design untuk logo blog orang . :) contohnye :-










  Ini semua design2 aku hadiahkan untuk orang beb . Kalau aku rajin aku akan buat Versi 3D atau transparent mengikut mood aku la . itu saje yang aku nak cerita kat ini . Kalau ada sesiapa yg nak , mengikut mood aku k lau aku larat aku buat kan , tapi lau tak elok jangan marah dan jangan banyak songeh ek :) haha .

Ai nampak macam nak je ?
yeke ?
mari aku fresh kan memory lama disini ,
bagi yang nak design cam ni , boleh ke SINI JE > 


 

12 comments:

Annisa on January 12, 2011 at 2:50 AM said...

nak satu ^__^

admin on January 12, 2011 at 3:55 AM said...

wee :p
boleh je :)
nak yang camne ?
transparent , 3D ?

Rara on January 12, 2011 at 9:35 AM said...

nak jugak..
boley..? ^^

Irma A.Wahid on January 12, 2011 at 1:49 PM said...

cantik design~~~
bru umo 18 kan??
kmu blaja grafik kt sekolah dlu??

admin on January 12, 2011 at 2:10 PM said...

Iera , nak ke ? boleh je . :)

lets fresh you memories ,
boleh request disini dan baca terma dia ..

http://www.abdulfarique.com/2010/11/link-permintaan-logo-design-springkler.html

admin on January 12, 2011 at 2:11 PM said...

Irma , ye sy .
takde la , belajar daripada ponteng sekolah abiskan duit mak ayah kasi ke cyber cafe . hihi :)

maklumlah sekolah takde internet , sy kan cepat belajar . huahuahua :p

Irma A.Wahid on January 12, 2011 at 5:43 PM said...

heheheh..bgus2....cmnila ank2 bangsa sekarang..ewahhh...da smbung blaja ke lom? dlm bdg ni?

Misha Ieza on January 12, 2011 at 6:15 PM said...

nice pic..i like..=)

admin on January 13, 2011 at 12:44 AM said...

Irma , belum berkesempatan nak sambung belajar lagi . insyaAllah suatu hari nanti . doa-doakan ye :)

Misha , thanks yea :p

Unknown on January 25, 2011 at 7:25 PM said...

fuh lawa la..pandai pandai.kami nak jugak la..boleh?

ENTRY TERBARU: Trafik 300 ke bawah? Meh join ni...

Affan on February 13, 2011 at 7:30 AM said...

lawa design. blh request tak eheh

admin on February 13, 2011 at 12:52 PM said...

@Affan : boleh ! RM5 je :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!