Friday, January 21, 2011

Logo Header 3D Transparent Baru !

    Salam kawan - kawan , dalam keadaan aku yang tak berapa nak happy tadi aku telah berjaya menyiapkan satu lagi header untuk blog kesayangan aku ni . Kali ni agak lama , Hampir 3 jam setengah masa yang diambil untuk menyiapkan satu header ini . Aku betul-betul tekun menyiapkannya dan hasilnya , Alhamdulillah . Tak lawa mana pun .

   Dari design ni aku dapat ilham apabila satu blog walking ke sebuah bloggers yang designnya tahap gaban , aku perhati design dia . Banyak tona warna , background yang menarik . Last-last dalam tengah stress ni aku pun try la buat . Korang nak tengok , kat header atas blog ni tu dia lah tu :)

show sikit :)

Klik untuk tumbesaran
   Sempena diatas ini , aku dah berkenalan dengan seorang gadis yang setaraf kakak aku , aku gelarkan spongegurl , dan aku hadiahkan design ini :)

 
   Design aku tak la berapa cun , tapi dia nak jugak . so aku bagi la , jadi kepada sesiapa yang nak try design dari aku , teruskan . jangan malu2 jangan segan2 . InsyaAllah lau aku tak sibuk aku buat cepat2 . insyaAllah free je :) . Sampai disini saja , salam :)

  

5 comments:

Unknown on January 21, 2011 at 1:34 AM said...

x lawa apanya...lawa duh!!!!

admin on January 21, 2011 at 1:45 AM said...

@kodet , takde la bro . dok amik ati lak . huhuhu :)

admin on January 21, 2011 at 8:27 AM said...

@kayuburuk , bro setakat design camni memang amateur je bro . gua tak sehandal designer lain lagi . insyaAllah bila gua betul2 dah pandai bab design ni gua akan wat toturial untuk semua k :)

faiz on January 21, 2011 at 5:10 PM said...

semakin maju la bro! terbaikkk!!

admin on January 21, 2011 at 5:34 PM said...

@Faiz : bro , sebenarnya aku takut nak wat 3D ni , takut tak jadi . At least da jadi . huhu , tak larat nak jadi designer kat blog sendiri , teringin nak ke blog org pulak :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!