Monday, January 3, 2011

Kemenangan , Hadiah Kemenangan , dan Hadiah Award

    

Salam , kali ni aku update lagi tentang peraduan Review Blog aku dan hadiah award bagi yang berkenaan . Buat pengumuman korang , tarikh tutup peraduan bagi telah tutup pada hari ini . Berikutan kurang penyertaan dan kurang galakan , aku telah menukar pelan B . Pelan B dimana hadiah sebanyak 3 domain telah aku potong menjadi 2 domain sahaja bermakna pemenang hanya 2 orang . 




  Berikutan hanya 4 orang sahaja yang menyertai peraduan aku , jadi disini aku umumkan pemenangnya ... diantara nama-nama penyertaan ,


UPDATE PENYERTAAN

  Dan pemenangnya :-


 1 . KODET ( KodetGuide ) ~ Kodetguide.blogspot.com
Link : Kodet Guide - http://kodetguide.blogspot.com/2010/12/3-domain-untuk-dimenangi-dari.html

  Komen Juri :-

Abdulfarique : Mengapa aku memilih Kodet ni ? disini jawapan aku ..


i) Entry yang lengkap , menggabungkan kedua-dua entry peraduan dan entry review .
ii) Ramai mengunjung .
iii) Review blog aku dengan simple tapi lengkap .
iv) blog kodet adalah blog yang terbaik . ( cantik )
iiv) orang yang pertama join peraduan .
ix) Memenuhi syarat-syarat .


Zamnetwork : '' kodet memiliki sebuah blog yang menarik , cantik dan istimewa . Banyak menarik pengunjung yang mengunjungi blog beliau . Kodet juga memenuhi syarat-syarat dan prosedur peraduan . Tahniah'' .

KODET OVERALL : 89%



2 . Azwan Ali
Link : http://akunerd.blogspot.com/2010/12/contest-1-3-domain-untuk-dimenangi-dari.html .



http://akunerd.blogspot.com/2

Komen Juri :-


Abdulfarique : Aku memilih azwan tempat yang kedua kerana beliau :-

i) Memenuhi syarat-syarat peraduan ( kesilapan membuat 2 entry . mungkin keliru ) 
ii) Membuat review blog aku dengan kemas.
iii) Menjadi followers aku dengan serta merta.

Zamnetwork : ''Azwan juga terbaik , tetapi beliau tidak berjaya atasi overall kodet'' .

AZWAN OVERALL : 71% 


Selainnya kalah . Tidak mengapa , cuba lagi . Ayuh aku ceritakan mengapa diorang ni kalah ..


3 . yiedpozi
Link http://my-santai.blogspot.com/2010/12/contest-3-domain-untuk-dimenangi-dari.html 

Abdulfarique :

Yiedpozi dah cantik entry pasal review blog dan peraduan . Cuma dia tidak memenuhi syarat-syarat dan prosedur peraduan . Beliau tidak menjadi followers aku . maaf .


YIEDPOZI OVERALL : 60%

4. insyirah izzati
 Link  http://syerasenyumsayang.blogspot.com/2010/12/3-domain-untuk-dimenangi-dari.html

Abdulfarique :

syera telah menghiaskan review peraduan aku didalam entry blognya sudah sangat2 kemas . Beliau juga telah menjadi followers aku , cuma beliau tidak memenuhi syarat-syarat dan prosedur peraduan . Beliau tidak membuat review blog aku tetapi beliau hanya membuat review peraduan sahaja . Syera , jangan amik haty . Anda kalah kerana silap , jadi perbaiki :)

SYERA OVERALL : 51% 


  Tahniah buat KODET dan AZWAN . Aku nak korang buat entry kemenangan korang dan korang boleh menuntut hadiah korang setelah korang membuat entry kemenangan dan hadiah aku akan berikan pada 5 hb Januari 2011 atau paling lambat 18 hb Januari 2011 .

  Aku nak korang buat entry kemenangan dan diselitkan nama domain baru anda yang anda inginkan ( sila pilih 2 nama domain , jika domain yang anda ingin telah dimiliki , kami akan menggunakan nama domain yang kedua . ) . Korang kena cerita mengapa korang pilih nama domain tu . Contoh 

abugundam.com 
~ Aku minat nama domain ni sebab unik . Aku meminati cerita gundam , sebab itu aku selitkan . Aku berharap tiada orang memilih nama domain ini lagi agar fantasi aku menjadi realiti .

  - HADIAH AWARD -


buat Mizapple dan syrupmasin , aku harap kedua-duanya boleh memberi no.telefon masing2 kerana aku akan memberi topup menggunakan kad topup ( nombor topup aku akan send ke no korang ) . Sila memberi no telefon terutamanya mizzapple selewatnya 4 hb januari 2011 kerana aku akan menyelesaikan hadiah korang ye :p

14 comments:

Unknown on January 3, 2011 at 1:13 AM said...

alhamdulillah , saya akan buat entri secepat mungkin . Thx abdulfarique , faiz dan zamnetwork untuk hadiah ini sangat bermakna buat saya

faiz on January 3, 2011 at 1:24 AM said...

eh, bukan 11.1.11 ke bro?

admin on January 3, 2011 at 4:06 AM said...

Kodet , tahniah ek . maaf diatas kejutan ini dan maaf diatas tarikh kemenangan yang diawalkan .

admin on January 3, 2011 at 4:08 AM said...

Faiz - bro maaf diatas tarikh kemenangan yang diawalkan . Gua kena awalkan tarikh kemenangan , kerana gua ada masalah peribadi la bro . sorry faiz . lau kasi settle semua . lagipun hanya 4 penyertaan sahaja , jd aku awalkan dan buat kejutan .

Unknown on January 3, 2011 at 5:49 AM said...

Siap menulis entri....
http://kodetguide.blogspot.com/2011/01/saya-pilih-mrkodetc0m-adakah-nampak.html

faiz on January 3, 2011 at 11:18 AM said...

owh..ok la kalau camtu..harap masalah tu dapat diselesaikan la ea. Tahniah kepada para pemenang..nanti aku buat satu post. Anyway, thanx sebab kerjasama..aku ingt lama lagi so mungkin penyertaan bertambah. Sori kalau ada kurang/salah silap sepanjang =)

admin on January 3, 2011 at 3:25 PM said...

Kodet , tahniah ! ko betul2 semangat la kodet !
aku menunggu entry dari akunerd ( azwan ) pulak ni !

admin on January 3, 2011 at 3:29 PM said...

faiz .
ko jangan la ckp camni .
sedih lak aku , macam nak berpisah je .
huhu . relax la faiz , lepas ni aku nak buat next contest lagi , aku harap ko sudi untuk berkerjasama ngn aku ek :) terima kasih bro !

tomatokering on January 3, 2011 at 4:34 PM said...

waaa~kalau tahu nie mesti ceq boleh menang . ekekeke :)

admin on January 3, 2011 at 4:59 PM said...

tu la , dah takde penyertaan lagi so saya tutup ar .

dah awak tak nak join , sy tutup ar coz merajuk . haha :)

Yiedpozi on January 5, 2011 at 2:52 PM said...

Haiyaaa... Lupa nak follow.... Huwaaaaaaaaaaaaaa......

P/s: Nanti buat lagi contest ye...

Wan on January 5, 2011 at 3:51 PM said...

http://akunerd.blogspot.com/2011/01/terima-kasih-abdulfariquecom-memang.html

sorry lambat. saya sekolah ma ^.^

admin on January 6, 2011 at 1:05 AM said...

Yied da boleh potong azwan , tapi silap . haha , takpe2 cuba lain kali ye :)

admin on January 6, 2011 at 1:05 AM said...

azwan , ok azwan terima . saya dah komen kat entry kemenangan azwan ,

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!