Friday, January 21, 2011

( FF ) - Permintaan Pertama dari Iera

     Salam kawan - kawan , mengenai topik Freebies Festivals tu aku dah dapat permintaan pertama oleh I.e.R.a ni . Bagus ek tak malu :p . Macam tu la wat pe nak malu-malu lau malu rugi kan :) . So dia nak design yang simple , jadi aku pun wat simple je la . I.e.R.A , sorry la tak cantik :( . 

    Saya syorkan nanti awak cari designer lain ek :) . alang-alang menyeluk pekasam , biar sampai basah baju . so , permintaan awak dah siap . kalau tak elok , nanti saya try cuba buat lain ye :p . Bagi sesiapa yang nak , sila ke entry Freebies Festivals ni ek :p salam .

Nah Design header awak , 100% rekaan saya :)

Klik untuk tumbesaran
 
 File : Transparent (png)
Size : 950x350

   Salam :)

6 comments:

Unknown on January 21, 2011 at 8:42 PM said...

fuh terbaik~~~~~~~
5 star

admin on January 21, 2011 at 8:49 PM said...

@kodet : tenkiu kodet , ko ni banyak support aku ye :)

Rara on January 21, 2011 at 9:00 PM said...

wahh! suker2!
kiutnyee.. ^^
tengs incik fariQ... =D

admin on January 21, 2011 at 9:29 PM said...

@I.e.R.A : welcome , nanti tukarkan template awak , sebab design ni tak sesuai dengan template awak . pastikan template dari blogger.com . baru tampak cun :)

Rara on January 22, 2011 at 1:08 AM said...

siap entry..
meh melawat oke..^^

http://ieraamier.blogspot.com/2011/01/header-baru-tengs-so-much-mr-fariq.html

admin on January 22, 2011 at 4:22 AM said...

thanks iera , dah baca . sgt terharu . thanks :)))

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!