Tuesday, January 11, 2011

Pengumuman Oh Pengumuman .

   

 
 Woiittt !! hehe kejut ke ? Salam kawan-kawan . Akhirnya sempat untuk gua berposting arini . Maaf la buat semua . Gua mengalami sedikit masalah teknikal dan masalah peribadi dimana gua tak dapat nak rajin post 3-4 entry sehari macam dulu . Tahun 2011 ni mungkin gua cuba mengejar impian dan kerjaya .


 
  Kepada sesiapa yang masih aku masih mempunyai hutang , thats mean hadiah something like that aku minta maad kerana melambat-lambatkan hadiahnya . Aku mengalami sedikit gangguan kewangan dan bil-bila yang menyinggah ke rumah aku seperti bil air , bil eletric , bil telekom , bil streamyx , bil maxis broadband , bil hospital , bil gates , bil bora ,bil more , dan macam-macam bil lagi .

   Diharap diatas penjelasan aku ni dapat memberi korang sedikit keterangan dan ketabahan iman untuk menunggu :) . Blog kesayangan aku ni pun , tak dapat aku nak handle sebab aku sekarang menghandle kepala otak aku ni . Pening memikirkan macam-macam soal . Aku dah pun berhenti kerja untuk release tension . Bersabar je la , aku dah tak larat .


 
  Aku rasa aku akan kembali normal mungkin pada hujung bulan 1 ni kot dan bila kewangan aku dah strategik , aku nak buat peraduan lain , award followers , award top commenter , jackpot number pageviews dan sebagainya . Sekarang saham aku kat alexa.com pun dah menurun , pageviews aku jatuh teruk . aku harap bila aku dah ok nanti aku dapat buat entry yang dapat menarik 10000 pageviews sehari . wow , berangan . hahaha . Aku harap korang sudi berdoa untuk kesejahteraan aku oke . hee , salam :)


 

2 comments:

Unknown on January 11, 2011 at 3:35 PM said...

peraduan mmg best, jgn lupa ajak aku nnti... mesti join ~

admin on January 11, 2011 at 10:45 PM said...

kodet , no hal kodet . papepown .
sudi-sudi singgah sini lagi ek . huhu :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!