Thursday, January 13, 2011

Nad , Award Followers ke 92

      Nad , tahniah ye akhirnya penantian yang ditunggu2 dah muncul . Followers saya yang ke 92 ini . Sebenarnya saya mengalami sedikit kesulitan dimana banyak hadiah award dan peraduan saya terpaksa tangguhkan , Tapi jangan risau , 16-17 hb ni hampir tiba bermakna hadiah korang jugak akan tiba . Tarikh itu adalah target saya dimana saya berjaya mencapai 100+ followers ! .

   Nad , saya ada hadiah kat awak . Topup rm 5 ! . Maaflah sikit je . Ape pun saya terharu sebab nad sudi follow saya dan kena dengan number dia . Hee , kenapa saya minat dan jadikan no 92 ni no bertuah ? nak tahu ? ayuh read more :)






   Saya memilih no.92 ni sebab no inilah no kebanggaan saya . saya lahir pada tahun 1992 , jadi itulah punca utama saya sayang no ini . Dikebanyakan nickname saya , semua saya letak 92 . cuma di facebook dan blogger je saya kasi lain sikit . 

  Saya memilih no 92 kerana 92 kali saya mencipta design dan kini berjaya dan dipandang orang ramai . hee . alangkah indahnya kalau saya dapat melanjutkan pelajaran dan mengambil Diploma Multimedia Grafik dan design . Memang best kan dapat asah minat dan lebih baik kalau benda hobi ni jadi kerjaya saya . :))


  Oke la , nad sudi-sudikanlah amik Logo Award awak kat atas tu sebab saya buatkan khas untuk awak . Harap-harap ia boleh buat anda happy dan terus berblogging . Ape yang saya nak cakap , saya amat terharu diatas sokongan nad untuk blog sy . Saya nak nad buat satu entry mengenai no.92 boleh tak ? hee ..

 

4 comments:

Anonymous said...

waaaa . *terkejut + terperajat + terharu .
first tyme kudd dapat award .
tengs a lot . i will .

admin on January 13, 2011 at 5:48 AM said...

welcome je nad :) .
tenkiu for follow me yea :)

Anonymous said...

welcome dude :D

admin on January 14, 2011 at 1:36 AM said...

anyway ,sudi2 visit my blog again yea darl :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!