Friday, January 14, 2011

Akhirnya Blog Aku ..


    Salam kawan-kawan , akhirnya blog aku telahpun mencapai 100 followers ! Alangkah happy sgt2 aku apabila telah mencapai tahap 100 followers ni . aku tak menjangka boleh ke tahap 100 atau ratus-ratus ni disebabkan blog aku didalam genre personal . Rupanya ada juga sudi baca kisah aku ni kan . 

 

  Kisah-kisah hidup aku yang aku ceritakan semuanya aku selitkan sedikit pengajaran yang boleh korang manafaatkan . Terpulang kepada sesiapa yang betul-betul faham dan menghayatinya . Terima kasih aku ucapkan kepada Aenur Rusda yang menjadi followers aku yang ke 100 .

  Followers yang ke 100 ni tak membawa sebarang award disebabkan no 100 ni tak menjadi pilihan aku tp menjadi pilihan blog aku . ahh , macam mana tu . huhu . Terima kasih banyak yang tak terhingga buat para pengkomen di blog aku yang sudi komen setiap entry aku . 

  Setelah aku mencapai 100 followers ni , aku akan cuba buat contest baru , jackpot , award dan sebagainya khas untuk followers blog aku . ye la kan , dah 100 . mungkin tak ramai tapi untuk menghargai jasa diorang menghabiskan megabait dan kapasiti broadband diorang kerana menyinggah dan membaca artikel di blog aku , apa salahnya aku buat contest untuk diorang kan .





Aku harap setelah aku mempunya
  

   i kekuatan kewangan yang cukup , aku akan siapkan projek aku ni untuk followers aku dan juga untuk memantapkan trafik di blog aku . Aku ada juga memiliki nuffnang tapi tiada siapa sudi untuk mendermakan earning kepada aku ( klik iklan nuffnang ) . Aku berharap ada jugak yang sudi klik iklan nuffnang di blog aku supaya earning yang aku dapat boleh dijadikan dana untuk contest disini .

  Salam Sayang ,


  

4 comments:

Zeanne on January 14, 2011 at 1:17 AM said...

congr8s;)

admin on January 14, 2011 at 1:37 AM said...

thanks dear :p
thanks a lot to you coz become my blog grow . :p

Cik Yuyu on January 18, 2011 at 9:58 PM said...

wah2..saye lmbt lagi nk capai 100....tumpang hepi ntuk kamu! :)

admin on January 19, 2011 at 6:43 AM said...

hehehe , ala pelan2 la awak .
awak kena rajin blogwalking ,
rajin ping entry , dll tips .
cuba n then pasti berjaya :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!