Sunday, January 30, 2011

Header Ketiga Permintaan Pemenang

  Salam kawan-kawan , kali ni aku muncul lagi dengan design header yang ketiga lak . Telah ditempah oleh Cik Gadis ye . Dia inginkan aku letak hati dalam header . wahh , aku dah pening kalau nak dekorasi bab-bab love ni . InsyaAllah aku pun mencuba sedaya upaya . Akal yang singkat ni . Huhu

  Selepas aku fikir punya fikir , akhirnya aku dapat satu ilham . Sebuah taman , tapi kan taman tu hanya ilustrators transpower transpomer je tau . huhu . Takpe la aku pun mencuba lah yang terbaik . Akhirnya jadilah design yang macam ni .. Ehh , nak tengok ke ? boleh tapi tolong tekan button red more yea :)







  Ok ini lah designnya , tapi sebelum tu Kawan-kawan , Header ciptaan aku ni cara pemasangannya lain dari yang lain tau . Bagi sesiapa yang ingin memasang header korang di blog korang , ada juga caranya . Korang tak boleh sekadar download dan ke 'Image From Computer' , Tapi korang kenalah dari 'Image From Web' Korang kenalah terlebih dahulu upload header korang ni di mana-mana hosting contoh terdekat : photobucket.com . Upload kat situ dan ambil 'direct link' header korang dan letakkan code itu ke 'Image From Computer' , lepas tu tekan enter . ( Jangan 'Save' sebelum keluar gambar header ) .

  Ini bertujuan untuk kejelasan dan kualiti , kalau tidak header anda kan blur (kelabu)

Disini Para para headernya :)
maaf tak lawa :p

HatiCikGadis . 800x350 . Jpeg File
   Cik Gadis , sorry ye tak lawa , dan background hanya ilustrastion je . Salam .

5 comments:

CG on January 30, 2011 at 11:59 PM said...

thnx AF,heee!! :D

admin on January 31, 2011 at 12:05 AM said...

@cik gadis : welcome CG :p

Anonymous said...

nak jugak ! nak jugak ! ^^

admin on January 31, 2011 at 2:17 AM said...

@nurul ain : huhuhu , nak ke ?

Unknown on February 19, 2011 at 2:59 PM said...

nak wei..nak weiiii....huwuwuwuwuuw nakkkkk!!!!!

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!