Wednesday, June 29, 2011

Keputusan Penuh Malaysia vs Taiwan ( Taipei ) | 29 Jun 2011

    Keputusan penuh malaysia vs taiwan di stadium bukit jalil berakhir dengan 2-1 sepenuh masa . Malaysia juga berjaya membuahkan gol pada minit ke 28 oleh shafiq rahim dihasilkan dari tendangan swinger yang mengenai palang lawan . Gol kedua Malaysia diperolehi pada masa kedua minit ke 54 oleh tandukan Aidil Zaquan . Pada minit ke 76 , kumpulan lawan memperolehi 1 gol saguhati. Tahniah Malaysia Menang :)


Full Time

Malaysia 2 - 1 Taiwan




   Malaysia pada mulanya menguasai 68% peratus perlawanan pada malam tadi dan sedikit goyah di bahagian pertahanan pada babak masa kedua. Malaysia juga telah menerima 2 kad kuning dan mempunyai kelebihan 6 tendangan sudut.






   Nota : Malaysia main best tadi. Tapi masuk je babak masa kedua , Safee Sali terpaksa keluar sebab injured. Aduh , patutlah jarang buat gol kat Pelita Jaya . Bagi aku Malaysia bermain dengan penuh professional. Hold dan bila ada peluang , attack. 




  Alhamdulillah walaupun berbekal 2-1 di tempat sendiri , aku harap bekalan itu tak pasukan Malaysia sia-sia hari ahad ini di tempat lawan , Taiwan. Good Luck for Malaysia :D

3 comments:

chegu abbas on June 29, 2011 at 11:15 PM said...

ahmad rohidan patutu tukar dari awai lagi....

Unknown on June 29, 2011 at 11:27 PM said...

tahniah bt mereka..semoga perlawanan timbal balik nty mereka kaan lebih perform..bnyk tu peluang tadi..kehkeh

Fairosza on June 30, 2011 at 12:48 AM said...

xdpt tengok pon...huhuhu

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!