Saturday, June 11, 2011

Freebies Bulanan | Free 1 Domain .Com Setahun

   Asssalam kawan-kawan, di pagi yang mulia ini sekali lagi aku akan buat freebies lagi dimana aku hadiahkan 1 domain .com untuk warga-warga BCR yang menyertai kontest sulung BCR. Diantara 29 Bloggers yang menyertai dan aku akan pilih seorang daripada peserta. Freebies ni tiada kaitan dengan kontest BCR tetapi aku yang berhajat bulan ni nak berikan kepada peserta kontest BCR ni.




   Freebies berupakan 1 domain .com selama setahun yang beharga RM29.00 dilanggan dari ihosterz.com . Serius aku support ihosterz je. Murah, senang dan cepat . Aku pilih secara rawak dan keputusannya aku dah jumpa. Buat peringatan, jika blogger bertuah freebies ni tidak mahu menerima domain baru , aku akan alihkan untuk blogger lain pula .









   Jadi kali ni aku akan berikan domain .com percuma selama setahun untuk The Crow Empire ataupun alamat blog beliau http://thecrowempire.blogspot.com/ . Saudara The Crow diminta anda membuat satu entry peribadi dan sertakan nama domain .com pilihan dan pastikan AVAILABLE ( sila check ) .






   So , teruskan berblogging dan still ceria ok The Crow . please show you respond dan hadiah aku akan aktifkan nanti :D

2 comments:

Unknown on June 11, 2011 at 9:37 AM said...

wow..cayalah Abdul Farique..baiknya hati ko..best la The Crow dapat domainfree..dalam diam terus meng"support" BCR..terbaek Abdul Farique..=)

The Crow on June 12, 2011 at 12:38 AM said...

Thanks AF. Akan di usulkan entri secepat mungkin. Touching ni.. koh3..

(^________^) Tq~

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!