Monday, June 27, 2011

Google Page Rank Update Jun 2011 | Jom Check Page Rank

    Check google page rank update Jun 2011 at Google Page Rank  


  Assalam kawan-kawan, Alhamdulillah . Selepas diterjah oleh Sahabat blogger aku syafiq , baru aku perasan yang blog aku berjaya naik Page Rank 2 yang dianugerahkan oleh Google.  Syafiq pun naik PR2 , wow tahniah le sahabat. Sama-sama kita bangunkan rank blog kita.


   


  Semenjak blog aku naik PR2 , banyak kemasukan pengunjung dari luar negara. Yang terumatanya USA, German dan france yang melebihi 100 kali kunjungan. Sangat pelik pun. Takpe la alhamdulillah sekurang-kurang aku dapat traffik dari situ. Alhamdulillah juga blog aku dah capai 200,000 pageviews tadi.






   Rank Alexa aku dah turun ke 409,000 . Aku berharap lepas ni boleh maju ke depan lagi. InsyaAllah. Lepas ni ingat nak buat contest ketiga dan hadiah aku nak bagi T-Shirt Kawan Bloggerz beserta nama domain pemenang. InsyaAllah aku cuba tengok macam mana. Kalau duit mencukupi insyaAllah aku akan buat.




   Tentang Google Page Rank ni korang faham tak apa maknanya ? 


Pagerank adalah alat pengukur bagi google dan pengunjung website/blog anda akan mudah masuk kerana seberapa ‘popularnya’ blog anda ini.


Semakin tinggi pagerank web/blog anda, maka akan semakin senang robot dari search engine datang ‘mengunjungi’ blog anda.


   Jadi makin banyak Page Rank maka lagi senang blog naik di enjin carian google. Semoga anda pun dianugerahkan Page Rank  :)


Sedikit Statement mengenai blog aku dan boleh check PR kat sini :- 




















Korang Boleh check PR korang kat sini.




Check Page Rank of your Web site pages instantly:







This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service








6 comments:

Siti Safiyyah on June 28, 2011 at 12:13 AM said...

woot woot! tahniah AF! ^__^

admin on June 28, 2011 at 12:38 AM said...

@Siti Safiyyah: huhuhu .. berjaya jgak oo :p

ZIPPO MILLER on June 28, 2011 at 12:42 AM said...

wah... xpaham ar camne nak tgk ranking ni...blog pun leh ke tgk? yang tau tgk kat alexa jek

admin on June 28, 2011 at 2:51 AM said...

@ZIPPO MILLER: hehehe ... bro cuba wigdet pagerank tu .. try tengok :D

Budak Botak on June 28, 2011 at 4:28 PM said...

Bdk Botak dpt 3, syukur...

Entry terbaru -> Cara Budak Botak Dapatkan Backlink Dari Website Luar Negara... (",)

Budak Botak on June 28, 2011 at 4:32 PM said...

He3, Bdk Botak dapat 3, ok la tue. Syukur...

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!