Monday, June 13, 2011

Video Konsert Final Akademi Fantasia 9 Full

   Salam kawan-kawan , Akademi Fantasia Konsert Akhir AF9 telah pun bermula . Bagi sesiapa yang tak melanggan astro tu terpaksalah melihat di internet . Saksikan Video akademi Fantasia Konsert Final AF9 disini dan anda bolehlah download dengan menggunakan software yang aku berikan . Jadi untuk menyenangkan dan menenangkan hati anda sedikit , aku bawakan dari guatv dan kredit untuk guatv.com yang menjadi meyalur terpantas di internet . Tahniah .





 

   Untuk menyaksikan video Akademi Fantasia Konsert Akhir AF9 ni , Biasalah pastinya lambat sedikit dari tv kerana proses upload dan publish tu sedikit lambat . Tapi apa-apa pun puas kan :) . Tanpa melengahkan masa lagi marilah kita menyaksikan video ini . Semoga anda terhibur :)



































Nota : Sila Refresh blog ini 15 MINIT sekali untuk melihat video Akademi fantasia 9 yang telah diupdate . Jangan risau saya tetap meletakkan video AF disini secepat mungkin kerana saya alert dari guatv . Thanks :) . Silalah komen sikit tentang peserta kita tu ye :)


tags: akademi fantasia 9 akhir, Akademi Fantasia 9 final , Video Akademi Fantasia konsert akhir, Video Akademi Fantasia 9 konsert final, AF9 konsert final, Video Full Akademi Fantasia 9 konsert akhir .

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!