Thursday, July 28, 2011

VIDEO JARINGAN GOL MALAYSIA VS SINGAPURA 28 JULAI 2011 | YOUTUBE

VIDEO JARINGAN GOL MALAYSIA VS SINGAPURA | SINGAPORE 28 JULAI 2011 YOUTUBE VIDEO


   Bagi yang terlepas ataupun tidak dapat untuk menyaksikan jaringan gol Perlawanan Malaysia vs Singapura 28 julai 2011 yang bermula semenjak 8.45 malam ini, AF bawakan video-video gol perlawanan ini untuk tatapan anda semua. Segala video hasil dari youtube akan diletakkan disini setelah diupload ketika perlawanan ini sudah tamat .





  Bagi yang ingin menyaksikan gol-gol ketika Singapura membaham skuad Malaysia ditempat lawan, anda boleh menonton di sini :- VIDEO GOL SINGAPURA VS MALAYSIA 23 JULAI 2011 . Jom kita tengok video gol malaysia vs singapura 28 julai 2011 ni pulak , :-
















Video Gol Malaysia - Safee Sali


Video Gol Singapura


Kredit : http://www.guatv.com/
  
  Video telahpun diletakkan. Khas untuk sesiapa yang terlepas untuk menyaksikan perlawanan tadi. Nantikan Jaringan Gol Malaysia vs Singapura pula pada malam nanti..! Hope kita dapat tengok banyak Gol pasukan Malaysia laa.. ( Safee Sali , lakukan yang terbaik :DD )

2 comments:

HusnaShuib on July 29, 2011 at 3:26 AM said...

Harimau dah kalah :kecewa

Tp, haruslah tetap sapot mesia :yes

miss ct on July 29, 2011 at 11:16 AM said...

Assalamualaikum..
biasalah..adat pertandingan..ada yg kalah dan menang.. kalah mcm mana pun... kena sokong mlys juga...sbb kita warganegara MLYS..peace =)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!