Thursday, July 7, 2011

Blog Assignment Jejaka Terhangat: Tunjuk Ajar Ku Sifu

     Jejaka Terhangat



      Assalam kawan-kawan, oke sekali lagi kita cuba memberanikan diri untuk menyertai Assignment dari blog Jejaka Terhangat. Oke, sembang pumpang pun tak guna . Tembak pun tak kena, jadi jom kita terus membaca siapakah Sifu Aku yang selama ini banyak membantu aku walaupun tanpa sifu aku itu mengetahuinya.






    Jom kita membaca segala info yang aku sertai disini. Semoga pembaca dan pengunjung dapat mempelajari segala rahsia dan tips yang aku diperolehi sehingga aku mampu mencapai 200000 pageviews setakat ini. Korang nak ? serius nak? Jom kita terjah blog mamat ni dan satu yang penting, Semangat + Membaca :)







PENDEKAR BERKUDA



    Oke. Straight, Pendekar Berkuda mempunyai satu kelebihan yang aku sendiri tak tahu bagaimana dia mampu membuat sesuatu yang akan mencapai tahap yang gemilang. Aku yakin beliau mampu untuk menjadi sebuah blog yang berjaya dan mampu menarik ramai pengunjung dari hasil carian google. Setiap entry-entry beliau mempunyai satu keyword yang meletup.




   Walaupun hanya menggunakan platform blogspot, beliau mampu memperolehi traffik yang tinggi. Beliau juga telah meletakkan segala tips dan entry untuk berjaya dalam SEO. Berjaya kah dia ? Sejauh mana keyakinan orang setelah membaca entry aku ni ? Adakah kerana Pendekar Berkuda membayar aku supaya aku sentiasa menaikkan memancak tinggi dan mewanggikan nama dia ? Lihat sendirilah di blog beliau .




   Sekarang ini aku yakin oleh kerana masalah masalah peribadi beliau , sering menganggu prestasi dan semangat beliau untuk mengemas kini blog beliau dan mencari sumber-sumber yang mengancam. Kadang kala aku pun selalu copy paste sedikit entry darinya. Kerana masalah, pasti akan menganggu semangat. Tak kira walau apa pun bidang yang diceburi. Semoga dia mampu menyelesaikan segala masalah dan terus berblogging.






   Tapi hal masalah itu bukannya topik dan point entry ni, tapi ilmu yang dicurahkan tak sekali kali aku lupa. Tak salah kita mencuba tak salah kita mempelajari kerana setiap apa yang kita pelajari tu kadang-kala membuahkan hasil yang lumayan. Anda teringin untuk mempelajari SEO ? anda ingin selalu mempunyai traffik seperti saya dan blog kawan saya , syafiqorangmelaka ? Jom kita terjah tips dan tutorial di blog beliau . :)




  Oke, ini sahaja penerangan aku mengenai blog sifu aku. Ilmu tak perlu kita rahsiakan, Ilmu tak perlu kita simpankan kerana ilmu itu adalah kurniaan Tuhan. Aku rasa ilmu yang aku pelajari dari Pendekar Berkuda masih tak mencukupi lagi, aku masih lagi gagal. Tapi aku tak mahu terus gagal. Jadi , pendekar berkuda.. Tunjuk Ajar Ku Sifu :))




   Jadi aku tak kesah apa sekalipun pandangan dan komen sesiapa, aku yakin dengan setiap apa yang aku tuliskan kerana aku suka bercakap melalui pengalaman dan penglihatan . Korang rasa berani tak sahut assignment jejaka Terhangat ni ? Senang je. Aku yang suka cari jalan susah, kalau berani sahut , marilah :)




oke kali ni sekali lagi aku tag , blog mak budak yang selalu support aku , blog puan Kutu .Puan Kutu , lets go kita join lagi :)


Peringatan : Jangan tiru segala aksi tulisan di dalam entry ini, kerana tak guna sembang kencang kalau setiap apa yang kita ceritakan kita tidak benar benar merasainya. :)

8 comments:

SYAF on July 7, 2011 at 2:27 AM said...

TerBaik Bro..... :)

suffer8zine on July 7, 2011 at 4:03 AM said...

wahhh pendekar berkuda? jom lumba kuda.wkwkkw. gud lux bro

Puan Kutu on July 7, 2011 at 2:09 PM said...

adoi kena tag lg.hehe btw tq tag..

Jejaka Terhangat on July 11, 2011 at 6:29 PM said...

owh, ko belajar berpencak la drpd si pendekar tu yek. bagus2..=p

sori lmbat jenguk pasal bz sket baru2 ni. nanti keputusan asaimen ni keluar jgn lupa tgk ye..=)

admin on July 13, 2011 at 4:31 AM said...

@SYAF: tenkiu bro :D

admin on July 13, 2011 at 4:31 AM said...

@suffer8zine: jom2 . aku guna kuda FRU . huhuhu XD

admin on July 13, 2011 at 4:31 AM said...

@Puan Kutu: sama-sama puan kutu :DD

admin on July 13, 2011 at 4:32 AM said...

@Jejaka Terhangat: aku belaja silat dengan dia . hehe . thanks JT :DD

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!