Tuesday, July 19, 2011

Terima Kasih Mas Ahmad Safwan, Aku Nak Berubah :)

   Assalam kawan-kawan. Alhamdulillah dengan semangat yang diberikan kepadaku oleh peserta-peserta contest 3.0 aku yang telah memberikan point yang cukup menarik. Terima kasih juga terutamanya pada Mas Ahmad Safwan yang sudi membantu aku untuk berubah ke Wordpress.




Lepas ni nak tukar header huduh ni :D




   Serius aku tak tahu bab-bab wordpress ni. Tapi Alhamdulillah , Affan Ruslan dan Mas Ahmad Safwan sudi turunlah ilmu-ilmu mereka untuk mendidik dan menjinak-jinakkan aku didunia wordpress ni. InsyaAllah lepas habis contest 3.0 ni, aku nak belajar pakai hosting sendiri. Blog ni aku ingat, nak jadikan blog peribadi aku balik. Nak rampas status lama balik. Lepas-lepas banyak buat entry merapu-rapu, gaduh sana gaduh sini, cari pasal mamat tu cari pasal dengan mamat ni, idea makin bertambah. Indahnya ..







   Bukan apa, ramai yang bising blog aku dah tak best. Yeke ? beraninya korang ?! haha. Maklumlah dah kurang entry peribadi. Kalau buat entry peribadi ni, kena banyak perah idea. Nanti idea dah habis, sapa nak isi? huu. ( menangis sambil hentak-hentak kaki ke lantai ). Ini kerana aku bukanlah sehebat jejaka terhangat, macam mana pun tetap beridea. Apalah ilham brader merah tu..




   Walaupun aku tak hebat, tapi aku ada saingan rupanya. Lets fight ? mari mari. Haha, berlawan untuk memajukan diri sendiri la. Bagus apa. Kalau aku nak jadikan suffer8zine sebagai lawan aku boleh ka ? Abang hangat cakap suffer8zine ni adalah guru SEO yang humble. Yes, nak jadikan dia sebagai lawan. Kalau nak lawan entry yang paling ganas, Hati Cik Gadis boleh tak ? kebanyakkan blog yang aku singgah , ramai yang letak link dia dalam bloglist . Sehh ramai peminat. Nak lawan jugak.




   Oke Mas , aku dah sedia tempuh semua ni lepas habis contest 3.0 ni. Semoga Mas sudi bantu aku di wordpress nanti. 




  Quotes yang aku nak bagi : bagus kalau lawan kita itu dari group master, sebab cemburu itu pasti wujud. Bila sifat cemburu dah wujud, pasti kita akan usaha untuk mendapatkan sesuatu benda itu jugak . Tak percaya ? cubalah. Aku ingat pesan seseorang, jadikan tok guru kita sebagai lawan kita. Kerana kita kemungkinan adalah bakal penggantinya. :) 
   





18 comments:

deeya on July 19, 2011 at 10:06 AM said...

teruskan usaha anda untuk terus maju ke hadapan .. majulah abdul farique untuk dunia blogging . bebaskan diri anda dari belenggu blogspot .. hijrahkan diri ke wordpress . merdeka !! eh ~ semangat patriotik pulak ..

semoga berjaya okey ! :p

red gitarputeh on July 19, 2011 at 10:16 AM said...

nak tukar ke wordpress ke :babai

NurAmal on July 19, 2011 at 10:24 AM said...

bagus2... semangat!! :hoho

Fadzlin Basir on July 19, 2011 at 10:26 AM said...

assalamualaikum...af..kalau kita nak jadi yg betul2 perfect, mmg xbolehlah kan..nobody perfect but we try to b perfect by learning :)chayok2..all da best..

admin on July 19, 2011 at 10:33 AM said...

@deeya: wahh , komen dari deeya .. betul2 membina :) terima kasih ..

admin on July 19, 2011 at 10:33 AM said...

@Red:Red jom ikut sekali :terharu

admin on July 19, 2011 at 10:34 AM said...

@NurAmal: yeahhh ... telah benar2 semangat ni :DD

admin on July 19, 2011 at 10:34 AM said...

@LemonSusu Skyjuice: wassalam . betul tu .. AF tengah mencuba menjadi lebih baik dari sebelum ini. siapalah kita kalau tak bermula dari bawah :)

CG on July 19, 2011 at 10:36 AM said...

erk!!!bukak2 ja dh bnyk komen..pnat wooo brkali2 gwa try komen tp xleyh gk...congrats beb dh nk tkar ke wp..gwa pon trginin nk jd cm nma2 lu sebut kt atas gak..bgus wt blek blog lu mcm dlu..tu bru r af kan..kerh3!

p/s : sorie gwa xdpt jd 1st comentar lu... :kecewa :hampa

admin on July 19, 2011 at 10:40 AM said...

@CIK GADIS: itu la.. gua nak kembali seperti dulu .. gua nak jugak jadi macam lu. InsyaAllah suatu hari nanti.. tak pa, tak jadi 1 st comentar pun tak pa .. gua tetap anggap lu no 1 :syg

Mas Ahmad Safwan on July 19, 2011 at 10:53 AM said...

.gud luck bro ( :

kakyongnida on July 19, 2011 at 11:36 AM said...

semoga terus maju :)

Mss Ieza on July 19, 2011 at 12:02 PM said...

smoga berjaya :bagus

Unknown on July 19, 2011 at 8:43 PM said...

nice, goodluck jer la.hehe

admin on July 20, 2011 at 3:18 AM said...

@Mas Ahmad Safwan: thanks bro :D

admin on July 20, 2011 at 3:19 AM said...

@nida husna: terima kasih na :)

admin on July 20, 2011 at 3:19 AM said...

@Mss Ieza: ieeza pun sama :D

admin on July 20, 2011 at 3:19 AM said...

@amir aizat: taknak ikut sekali ? hehe XD

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!