Monday, July 11, 2011

Aku Sayang Kau Lah! :(

     Assalam kawan-kawan , ok entry kali ni memang bermain dengan perasaan aku. Sorry la entry melebih. Aku diberikan pilihan sebenarnya, sama ada kekal bersamanya atau aku mencari yang lain. Perlukah aku berbuat demikian ? Hati ini sahaja yang mempunyai jawapan. Mungkin aku kejam, mungkin aku jahat.. Kerana duit , aku hampir menjual dia..






    Setiap hari bersama dia, setiap kali dengan dia. Dan kini , perasaan jemu telah wujud dihati. Aku tak mampu menipu soal hati. Cinta dan sayang aku masih padanya walaupun dalam hati ini jemu. Aku tahu dia tahu segalanya, aku yakin dia perasan perubahan aku. Dia tahu aku jemu dengan dia. Serius, aku bersalah sangat-sangat buat dia begitu.. Aku menyesal.







     Aku meletak penuh harapan untuk menyintai dia. Aku tak dapat bayangkan kalau dia bukan lagi milikku. Bagaimanakah nanti ? Mampukah aku mengharungi hidup ini tanpa dia? Aku manusia biasa.. Aku tak mampu berbicara sendirian. Selama ini dialah tempat aku mengadu dan bercerita...






    Biarlah aku dibenci sekalipun, biarlah aku dicaci dan dihina..tapi biarlah aku dan dia yang menanggung semua ini. Maafkan aku, aku sedar.. aku insaf. Aku sayang kau, aku cintakan kau.. aku tak mampu tinggalkan kau.. aku tak nak sendiri. Aku tetap sayang KAU lah !! Sayang KAU ! sayang KAU , sayang KAU ! ~ entry stress . jangan risau , aku sayang kau , aku tak kan bercadang nak jual kau lagi sayang :) ...


Thanks to #TheSyafiqMokhtar for refill my idea meter at last night :D

19 comments:

Unknown on July 11, 2011 at 5:40 AM said...

haha. awt karat semacam ni af ? :terharu


:syg af jgk :D

Fadzlin Basir on July 11, 2011 at 7:39 AM said...

assalamualaikum,,,nimesti blog ni...jngnannnn juallll!!!hihihih

Unknown on July 11, 2011 at 8:05 AM said...

wah..ok je AF..blog ko feed dapat baca. cuma lambat sikit je..ko kekalkan guna feedburner tu.=)

Dzu Aamal on July 11, 2011 at 8:16 AM said...

bhahaha.. ingat syg ke siapa laa tadi :hoho

fyy mokhtar on July 11, 2011 at 9:42 AM said...

eleh. syafiq tu gedik je bantu kan. suruh dia tolong update kan entri saye :angguk

Syafiq Mokhtar on July 11, 2011 at 9:57 AM said...

haha aku cuba la gak klik "kau" tu..rupanya baru aku tau..mmg sgt berharga.. ape tah idea yg aku refill pun xtau..btw seriously bro aku cakap.. nice gila kenal hg..

admin on July 11, 2011 at 12:58 PM said...

@FYA PELANG!: af karat .. nak jadi macam SY@F . haha XD

admin on July 11, 2011 at 12:59 PM said...

@LemonSusu Skyjuice: wassalam . hehehe . tak jadi . af deal ngn buyer , nak buat blog lain utk dia :idea

admin on July 11, 2011 at 1:02 PM said...

@Jejaka Terhangat: baru tadi try.. akhirnya jadi . anyway thanks sbb cuba tolong ya :D

admin on July 11, 2011 at 1:02 PM said...

@Cik Ladies: saje je ayat gempak :p

SYAF on July 11, 2011 at 1:02 PM said...

wahhh...bagus af..... teruskan bersemangat taw....
serius...best lepak2 malam tu...smapi ke pagi tak tido...entry yang menarik nie..

admin on July 11, 2011 at 1:03 PM said...

@fyy mokhtar: sruh update entry ? lagi ganas fyy ni . hahaha XD

admin on July 11, 2011 at 1:04 PM said...

@TheSyafiq Mokhtar: aku tak de idea langsung nak update . thanks jadi idea . hahaha . aku pun sama bro , sonok lepak ngn ko bro :)) nice to meet u . hihi

admin on July 11, 2011 at 1:12 PM said...

@SYAF:hehehe bro .. af dah kering idea . huhu . acane nak tido , red suka bising . hahaha XD . sama macam af , best betul semalam lepak2 :DD

surianisiti on July 11, 2011 at 3:50 PM said...

erm.. same laa. xde idea dah. tapi syg blog kan? hehe

tapi jgn laa smpai buang. :hoho

HAFIZAL on July 11, 2011 at 5:14 PM said...

hahahaha....terbaik

admin on July 13, 2011 at 4:29 AM said...

@Siti Suriani: huhuu . itu la . tak tak tak . tak jadi . hehehe XD . penat membangunkan kerajaan biru ni :p

admin on July 13, 2011 at 4:30 AM said...

@HAFIZAL: tenkiu bro . hehe XD

Unknown on November 24, 2011 at 10:28 AM said...

@Abdul Farique: hakhak ! lawak tol bile bace balik komen dulu2.

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!