Saturday, July 2, 2011

Blog Assignment Jejaka Terhangat: Aku Suka Blog Ni

     



    Assalam kawan-kawan, oke pertama kalinya aku tergerak hati untuk menyertai assignment jejaka terhangat yang selama ni aku tak pernah follow sebab aku terlalu khusyuk dengan entry seo yang tak pernah menjadi tu. Oke la , segmen kali ni adalah mengenai blog yang aku suka. Siapakah blog yang paling aku suka ? Mari aku tunjukkan siapakah blog yang sering aku sumbangkan traffik kerana menunggu entry terbaru beliau :)




   Ini lah blog beliau :




BudakBotak.com ©  


   Blog budak botak. Apa yang istimewa sangat tentang blog dia ni ?? nampak biasa ja. Minat aku untuk selalu membaca blog dia sebab budak botak ni selalu post kan entry-entry fakta yang pelik-pelik dan menarik. Budak botak pun rajin update blog. Budak botak ni bagus , setiap kali aku komen di entry beliau, pasti entry terbaru aku akan beliau komen. Bagus, bukan nak angkat lambung nama budak botak tapi sifat macam tu terbaik.



   Maklumlah sekarang ni hati selalu tak tenang, banyak benda fikir. Jadi aku terlalu malas nak singgah ke blog-blog peribadi dan blog-blog yang selainnya. Maaf bukan benci tapi aku tak boleh terima kenyataan kalau terbaca entry-entry yang bakal membuatkan aku panas. Otak tengah tension memang gila sikit. Blog Budak botak yang selalunya tenangkan hati aku sedikit. 



   Respek kat budak botak sebab dah capai 520000 pageviews dan dah dapat PR3. Aku rasa mamat ni pandai main SEO juga. Haha, aku minat blog-blog macam ni. Lagipun blog budak botak tak kering dengan visitornya, tak kira pagi atau malam, visitor kat blog beliau paling koman 5 user online. Itu bermakna blog beliau memang hebat la. Aku jadikan dia idola, selain Pendekar berkuda dan syafiqorangmelaka. Huhu.



  Itu lah dia penjelasan aku mengenai blog budak botak. Sekarang ni aku dah pandai nak kritik-kritik blog orang da. Kurang ajar sungguh aku ni!. Haha, anggaplah setiap apa dari tulisan aku ni sebagai satu semangat dan sokongan sebab apa yang aku tuliskan dah terbaca dari bisik hati ni :)


  Jadi aku nak tag seseorang untuk membaca entry ni dan kalau boleh sertai lah sekali. Jadi aku nak tag , blog mak budak : Puan Kutu :)


  Semoga sukses :p


* Lama tak update blog, pening tak tau nak update entry apa =.="

19 comments:

Puan Kutu on July 2, 2011 at 2:09 PM said...

sy sudah ditag ker?hehe insyaallah akan sy usahakan..byk sgt blog yg sy suka nie..Adoi!!hehe..

SYAF on July 2, 2011 at 4:08 PM said...

Bagus..bagus.. kita sama2 tukar ilmu kan..kan.... blogwalking secara aman... tak gitu Af... :)

SitiSafiyyah on July 2, 2011 at 7:41 PM said...

fuhh 5200000?? :wow

Puan Kutu on July 3, 2011 at 8:41 AM said...

sy dah join af ekk

http://www.jejakaterhangat.com/2011/07/blog-assignment-jejaka-terhangat-aku.html

admin on July 4, 2011 at 1:21 AM said...

@Puan Kutu: pastikan blog af ada .. hahaha XD

admin on July 4, 2011 at 1:21 AM said...

@SYAF: betul tu .. heheh .. saling kongsi dengan umum kan :D

admin on July 4, 2011 at 1:21 AM said...

@SitiSafiyyah: terbaik tu :D

admin on July 4, 2011 at 1:22 AM said...

@Puan Kutu: wow .. terbaik puan kutu :p

Jejaka Terhangat on July 5, 2011 at 7:46 AM said...

wah..budak botak ek. thanks join. nanti keputusannya kluar jgn lupe terjah yek :)

Areyoudys on July 5, 2011 at 10:39 AM said...

as salam..
tahniah! budak botak. hehe. teringat cerita juvana. ekeke~

cik pip on July 5, 2011 at 12:24 PM said...

dtg jejln dkt sini..dr blog JT..:)

nur aisya humaira on July 5, 2011 at 12:36 PM said...

Assalam AF..:)

AF da menang segmen JT...:)

congrate2..:)

Anonymous said...

tahinah menang segmen ni :)

Anonymous said...

tahniah menang segmen ni :)

admin on July 6, 2011 at 9:29 AM said...

@Jejaka Terhangat: Alhamdulillah dah berjaya menang :D

admin on July 6, 2011 at 9:29 AM said...

@Подтверждаю: wassalam . Terima kasih , budak botak dalam cita Juvana tu ek . hahaha XD

admin on July 6, 2011 at 9:30 AM said...

@cik pip: wahhh .. thanks sumbangkan traffik dari kedatangan anda :p

admin on July 6, 2011 at 9:30 AM said...

@nur aisya humaira: wassalam . huhuh , terima kasih tau . rezeki kali ni leh menang lak :p

admin on July 6, 2011 at 9:30 AM said...

@nurul nadia nasir: hehehe ... terima kasih ye :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!