Wednesday, December 29, 2010

Perlawanan AFF Suzuki : 2nd Final . Indonesia Vs Malaysia

 

  Salam kawan-kawan , maaflah . Entry aku kali ni keluar lambat sedikit kerana Mozilla Firefox aku ni mengalami gangguan virus Malware . So bila aku bila www.abdulfarique.com ke akan keluar www.blinkx.com . Arghh , tension . Aku fikirkan main server, tapi aku try guna google chrome oke plak . Oke la  berbalik pada cerita ini . Indonesia Menentang Malaysia malam ini pada pukul 8 malam . Geng , Read More ye :)





 


Malaysia yang berhijrah ke Stadium Gelora Bung Karno ( GBK ) untuk berdepan dengan Indonesia . Berpuluh-puluh ribu penyokong Indonesia yang menbanjiri stadium itu . Mesti tension dengan sorakan penyokong Indonesia tu . Kalau aku jadi pemain , aku pun tension .
Untuk Team Malaysia , diharap bersabar dengan gangguan disana dan anggaplah penyokong Indonesia yang tengah bersorak itu sedang bersorak untuk anda .



  Entry ni aku buat khas untuk Negara Tanah Tumpahnya Darahku ini . Ramalan aku untuk team Malaysia adalah Malaysia 2 - 1 Indonesia . Majulah Malaysia ! loveMALAYSIA !! Beberapa pemain Malaysia yang dijangka tidak dapat bermain adalah Pemain Sayap Kanan , Amirulhadi Zainal dan tonggak Pertahanan Kanan Mahali Jasuli kerana dilayangkan kad kuning sebanyak 2 kali didalam rekod piala AFF .


 
  Apa-apa pun saksikanlah malam ini pada pukul 8.00 Malam di RTM untuk menyaksikan perlawanan Indonesia Vs Malaysia ! Hope Malaysia Boleh ! 



2 comments:

Unknown on December 29, 2010 at 2:31 AM said...

yeah!i know Malaysian Team can win whatever playing at Indonesiann.i know how much good effort playing from indonesian team but iam respect malaysian team.The very best!

admin on December 29, 2010 at 2:43 AM said...

Tanah Tumpahnya DarahKu , william :) . is a Malaysia . loveMALAYSIA !

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!