Tuesday, December 21, 2010

Manchester City 1 - 2 Everton ?

 

Salam , papulawehh betul la ! Manchester City dah miss 1 perlawanan untuk mendapat kedudukan tertinggi di liga EPL ni .Malang siot , kekalahan MCFC pagi tadi membuatkan aku tiada semangat nak pergi kerja ( oii , Jangan tak pergi !! ) .

    Game MCFC vs Everton semalam aku tak follow kat kedai mamak sambil minum nescafe panas , gila kot game mula pukul 5.00 pg . Aku kena tidur sebab kejap lagi ni aku keja . Jadi aku follow melalui phone Alerts ja . Angin betul bangun-bangun dan baca mgs tengok-tengok MCFC kalah . Aduhai .

geng , read more ye :p



   Aku mendapat berita dalam game ini , MCFC bermain dengan menggunakan jentera serangan utama mereka iaitu , Carlos Tevez dan Mario Balotelli . Tapi apakan daya , strategi kali ni tidak menjadi pula . Kolou Toure pula sudah suspend satu perlawanan sebab kena Red card pagi tadi . Balotelli pula Injured pada minit '83 . 

   Dua kad kuning dilayangkan pada game pagi tadi , yang jadi mangsa kad kuning ni ialah V.Kompany dan G.Barry . Bagi pihak lawan pula 1 kad kuning dilayangkan untuk Fellaini dan 1 kad merah dilayangkan untuk Anichebe . Dua-dua pasukan pun kena kad merah , kira ok la tu . Bermain dalam 10 pemain saja .


  Gol yang dijaringkan pada perlawanan tadi adalah : -



   Disini aku dah screenshot league table untuk tatapan korang :





  Ok kawan-kawan , untuk perlawanan seterusnya aku dah screenshot . dibawah :-


    Ok la bro , setakat ini saja la . aku pun dah meluat nak tulis panjang-panjang .
Kalau menang takpe la jugak . ok la , salam :)


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!