Thursday, December 16, 2010

Beberapa Pantas Jari Jemari Mu !


 
  Salam , tadi aku buat la blog walking , ( tak tido ? ) ye la , aku tension ngn supervisor kat tempat keja aku ni . aku pun singgah jap kat blog muhamad Faiz ni .Aku ada terbaca artikel dia , mengenai contest dari yiedpozi.info  ni . Aku ingat nak try le . Nampak macam best je kan . huhu . Dalam keadaan tension aku pun try , akhirnya result aku ...







    Blurr, tak sehebat Hang Janggut menaip , tak sehebat Hang Tuah dengan Taming Sari-nya . Hanya setakat ini yang aku mampu . Ini adalah contest ok , Idea dari Yiedpozi.info . Hadiahnye , Iklan anda di blog dia selama 2 bulan . ok pe . Bagi kawan-kawan yang ada hati nak join , sila ke
www.malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com. . Ape2 pun , aku nak korang kalahkan score aku dulu . baru join ye :p . ( maknanya memang aku tak dapat iklan tu la ek :p huhu ) .



9 comments:

Annisa on December 16, 2010 at 8:37 AM said...

haha ^__^ yang ni la saya tunggu :P

dah try, saya masih 258 ;)

admin on December 16, 2010 at 8:47 AM said...

ok awak , kalau awak dapat kalahkan score sy , saya pulak bagi hadiah no.2 untuk awak :)

Annisa on December 16, 2010 at 8:57 AM said...

haha -__- Insyallah, sabar ye. ada rupanya hadiah nombor 2 -__-

admin on December 16, 2010 at 9:04 AM said...

ehh , seriusly ! . ada , nak ? hadiahnya URL domain . giveaway :)

Kodet on December 16, 2010 at 11:16 AM said...

Betul ke? Try check ni...

Kodet Penaip Terpantas no4 di Malaysia"

Annisa on December 16, 2010 at 2:01 PM said...

farique : ada lagi orang lebih laju ^__^ nahh ni link dia ^_^

http://kodetguide.blogspot.com/2010/12/kodet-penaip-no4-terpantas-di-malaysia.html

admin on December 17, 2010 at 12:11 AM said...

Credit to kodet , saya sedang connect dengan yiedpozi dan bro Amiru ( iHosterZ ) untuk peraduan ni . nak tambah peraduan ni untuk yiedpozi sekali . Peraduan dari yiedpozi ni saya akan sponsor 1 domain giveaway dan 2 bulan iklan di yiedpozi.info . dan peraduan saya ni , saya akan bagi 2 domain giveaway 2 bulan iklan di yiedpozi.info atau abdulfarique.com . Nak tunggu pengesahan je , wait yo :p

Kodet on December 20, 2010 at 8:19 PM said...

@abdulfarique , x jadi ke nk bg pemenang utama domain?

admin on December 21, 2010 at 8:19 AM said...

tak jadi rasanya la kodet .
yied senyap ja .
lagipun pemenang kan dah keluar .
kodet tunggu je la dari kontest farique tu .
setakat ni kodet saja yang menarik hati :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!