Monday, December 13, 2010

Terima Kasih Tottenham ! :)

 Salam , Hari ni Tottenham Hotspurs berjaya menyekat Chelsea dari naik memotong Manchester City ! Huhu , terima kasih tak terhingga buat Tottenham ! tak sangka ramalan aku betul juga ! . Dalam keadaan demam ni , aku sanggup buat post ni sebab aku betul2 gembira !

Japg malam , aku hanya untuk game ARSENAL vs MANCHESTER UNITED .
Harapan aku , agar kedua-dua team ni seri la . Tapi MU berbekalkan satu lagi game . hari tu kan diorang main utk UEFA . kena hati- hati juga tu ! .

  Tadi aku terbaca satu artikel di www.mcfc.co.uk , yang menyatakan Carlos Tevez buat Request Transfer . huhu , jangan la Carlos . MCFC tanpa kamu memang sedikit goyah ! . Walaupun MC ada beberapa pemain baru  , 





  • Mario Balotelli - Inter Milan
  • David Silva - Valencia
  • Jerome Boateng - Hamburg
  • Aleksandar Kolarov - Lazio
  • James Milner - Aston Villa
  • Yaya Toure - Barcelona

 Tetapi Carlos Tevez tetap terbaik ! sebelum masuknya M.Balotelli , David Silva dan Yaya Toure ni , yang top masa ni adalah ,

  • Carlos Tevez
  • Craig Bellamy
  • Santa Cruz
  • Emmanuel Adebayor
  • Corluka
  • Bojinov
  • Shaun Wright Phillips
  • Robinho
  • M.Petrov
  • Shay Given
  • Dan Lain-lain lagi ,

  Bagi aku , Carlos adalah hero MC . aku harap2 dia jangan lah keluar dari MCFC .  Adakah kerana salah faham dengan R.Mancini atau sebaliknya ? entah la ..


salam .


sedikit info mengenai MCFC ,


Klik Pada gambar untuk full size !




0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!