Saturday, December 18, 2010

Peraduan : Kobolorasi Bersama Mohamadfaiz.com

      

 salam Kawan-kawan bloggers ku . Aku akan buat satu peraduan iaitu peraduan ''Review Abdulfarique.com Dan Mohamadfaiz.com'' . Hadiahnya 3 Domain ''.com'' untuk dimenangi . Terbuka kepada semua bloggers . Tertakluk kepada terma dan syarat k ! . Ini hanyalah risalah , esok atau lusa ni aku akan post lebih dekat lagi mengenai peraduan ni . Terima kasih kepada bro faiz yang sudi berkerjasama dengan saya . Jumpa esok ya . Salam ! :)

P/S : Untuk Detail , Syarat dan terma . Aku tak lupa akan update esok atau lusa ni k . Jangan lupa ye :) . Followers aku jika mahu seterusnya ...



0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!