Friday, August 12, 2011

UPDATED : Contest 4.0 Akan Ditutup Awal !

   Assalam kawan-kawan, ok kali ni aku terpaksa menutup kontest ini dengan awalnya kerana aku mahu mempercepatkan contest yang ke 5.0 yang akan aku jalankan pada 20 ogos 2011 ini. Contest 4.0 | Saya Mahu Tukar Template Saya! ni aku akan tamatkan pada 15 Ogos 2011 dan andaikata peserta contest ini dibawah dan kurang daripada 15 peserta, maka aku terpaksa kurangkan hadiah kepada :-


1. 5 Template akan menjadi 3 Template.
2. 2 Header akan menjadi 1 Header.


   Kenapa aku perlu tutup awal ?


1. Designers Alieff akan sibuk pada 25 ogos keatas kerana hari raya hampir menjelma.
2. Contest 5.0 akan dipercepatkan
3. Ramai tak minat nak bertukar template ( salah musim )




   Jadi sila ambil perhatian, contest 4.0 akan diTUTUP pada 15 Ogos 2011. Kepada sesiapa yang berminat nak join, jom join cepat-cepat. Harap Maklum.




Nantikan Contest Simple 5.0 yang akan membawa pulangan hadiah seperti berikut :-


1st Prize
Wang Tunai RM200

2nd Prize
Wang Tunai RM100

3rd Prize
Wang Tunai RM50

2x Saguhati
Wang Tunai RM30

  Akan Datang, 20 Ogos 2011 Nanti, Serius contest ni mudah ..



5 comments:

ceritasekupang on August 12, 2011 at 7:55 AM said...

menarik plak aku tengok iklan kontest 5.0 ni...

Spanar Buruk on August 12, 2011 at 7:59 AM said...

af,nti klau kontes ke5 dah kuar,bgtau kat sbk tau..sbk nk join gak ni..=)

azrijohan on August 12, 2011 at 8:17 AM said...

awal dahhh...





p/s: mane nak cari penaja contest ek?

FYA PELANG! on August 12, 2011 at 9:01 AM said...

cop grand prize 5.0. haha. tak penah menang contest. hukhuk :(

Umie Artoqiemie on August 12, 2011 at 10:32 AM said...

wahhh.. lumayan contest simple 5.0 tu...

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!