Thursday, August 11, 2011

Gambar | Mamat Sepah Dan Rafida ( Fida ) Bercinta - Oh Bulan

Gambar Mamat Sepah Dan Rafida Fida Bercinta - Oh Bulan 

“Tak sangka pertemuan di lokasi lakonan sekitar 6 bulan lepas membuatkan kami berdua semakin hari semakin rapat,” kata Mamat, ahli kumpulan lawak Sepah, yang memenangi gelaran Maharaja Lawak tempoh hari.



Gambar Mamat Sepah dan Fida 


“Dalam tempoh mengenali satu sama lain ini, saya & Fida tak berani lagi nak mengaku bercinta. Kami lebih selesa mengatakan hubungan kami erat, memang baik. Bukan apa, kami risau juga kalau terjadi apa-apa, kan. Andai kata ditakdirkan, insyallah jodoh kami tidak ke mana,” jelas Mamat mengenai status hubungannya bersama Rafidah Ibrahim, 25, bekas Juara Pencarian Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007.

Mamat juga berkongsikan pandangannya mengenai sebuah siri prank show yang pernah dilakonkan oleh Fida untuk sebuah televisyen swasta, yang ditayangkan sekitar awal bulan Julai lepas.

Baca Selanjutnya di : SYAFIQ - Mamat Sepah Dan Fida Bercinta


Nota : Wow, Shuib Sepah dah kahwin, agak-agak lepas ni Mamat pulak ke ? :D

Sumber : Oh Bulan


14 comments:

cintatulip on August 11, 2011 at 10:28 AM said...

wah... dpt awek comel

kayrul-shah on August 11, 2011 at 10:33 AM said...

tak sangkanya...

cx's on August 11, 2011 at 10:44 AM said...

alahai. fidah gn mamat? tknkla. hahaha *sesuke ati je kan.. kih3.. dtg sini bace sbb fida. huhu. boleh ke pasang takbir raya di bulan Ramadhan?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine on August 11, 2011 at 10:49 AM said...

bile dh jd artis.. couple pon nakrtis kn.. :)

ZWAN SABRI on August 11, 2011 at 10:58 AM said...

Untung Mamat.. dapat Fida.. Klon datuk CT tuu.. ;)


MySuaraBlog: Kurangkan Makan Nasi

Abdul Farique on August 11, 2011 at 11:05 AM said...

@cintatulip : kenapa bukan saya ? haha XD

Abdul Farique on August 11, 2011 at 11:05 AM said...

@kayrul-shah : begitu jua perasaan ku ..

Abdul Farique on August 11, 2011 at 11:06 AM said...

@cx's : thanks sudi singgah :D

Abdul Farique on August 11, 2011 at 11:07 AM said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : biasa la tu . huhu

Abdul Farique on August 11, 2011 at 11:07 AM said...

@ZWAN SABRI : kalaulah aku kan .. hahahaha fantasi :p

Lalalililulu on August 11, 2011 at 11:40 AM said...

wah cute kape...klu betul la..

anak wak mail on August 11, 2011 at 11:55 AM said...

err..cam sesuai jugaklah..=)

asnizaziz on August 11, 2011 at 12:03 PM said...

wah tak sangkanya..ada jodoh tak kemana :D

Umie Artoqiemie on August 11, 2011 at 4:53 PM said...

cantik doe awek dia.

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!